Geplaatst door: Linda 
, Datum:
25.10.2025 16:17
Ik heb 2 campings op het oog in de Vercors.
1. Gouffre de la Croix
2. La gallo Romain
Welke zouden jullie aanraden?
Voor mijn gevoel ligt de eerste camping meer midden in de natuur, en is nog iets rustiger.
De 2e lijkt iets levendiger, maar iets verder van mooie plekjes af.
Klopt dat?? Ik ken dit gebied helemaal niet namelijk.
Wij houden van mooie natuur, willen kunnen zwemmen en willen graag uit eten kunnen.
Wij hebben geen Kids meer mee, dus ook gezellig voor 2 volwassenen. Evt met een keer een optreden in de avond....
Ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft met 1 van deze campings.
Geplaatst door: ® irenem 
, Datum:
25.10.2025 22:17
De vercors is mooi.
Camping Gouffre de la Croix staat ook op mijn lijstje.
Maar er is geen zwembad!
Door prioriteit te geven aan de afwezigheid van een zwembad, creëren we een omgeving waarin bezoekers worden aangemoedigd om de natuurlijke schoonheden in de omgeving te verkennen in plaats van opgesloten te zitten in een chloorhoudende ruimte.
Wij geven de voorkeur aan een authentieke ervaring, waarbij de nadruk ligt op natuur en rust. Door de voorkeur te geven aan het verkennen van de buitenlucht in plaats van ontspannen bij een zwembad. Dit stimuleert rijkere sociale ontmoetingen en we verminderen onze impact op het milieu.
Als u voor onze camping kiest, trakteert u uzelf op een eenvoudiger uitje, gericht op verbinding met de natuur en authentieke herinneringen.
Geplaatst door: Labrador
, Datum:
26.10.2025 08:59
Deze onzin , AI? , lezende
Zou je beter helemaal geen vraag meer stellen op dit forum
Geplaatst door: Linda 
, Datum:
26.10.2025 09:25
Dit is de uitleg van de camping waarom ze geen zwembad hebben. Had ik al op de site gelezen, dus lijkt geknipt en geplakt idd
Geplaatst door: Elfriede 
, Datum:
26.10.2025 11:49
Wij hebben jaren geleden op de municipal les Millieres in Choranche gestaan, deze camping ligt praktisch tegenover de camping le Gouffre de la Croix. De campings worden gescheiden door de ( koude) rivier la Bourne.
Wij hebben toen ook een kijkje genomen op le Gouffre.
Camping la Gouffre ziet er verzorgd uit, het is een terassencamling maar de plaatsen zijn allemaal ruim en goed bereikbaar met auto en caravan.
Idd geen zwembad.
Sanitair zag er toen netjes en verzorgd uit.
De omgeving , in het hart van de Vercors, is prachtig en op sommige stukken adembenemend vooral, le Combe Laval.
Boodschappen kun je doen in St.Jean en Royan
Geplaatst door: Rob
, Datum:
27.10.2025 10:50
AI heeft wel meer moeite om een vraag goed te "lezen"; of de gebruiker kan het tool niet goed gebruiken door halfslachtige prompts te geven aan zo'n tooltje.
Dat dit knip en plakwerk was kon je al lezen uit het gebruik van "onze"; dat het AI was door het taalgebruik .
Daarnaast begrijp ik dat de TS vraagt om ervaringen van forumleden.
Moeten we voortaan bij iedere vraag expliciet vermelden dat we geen AI-onzin willen horen ?
Ik begin me er steeds meer aan te ergeren. Op deze manier doet een forum zichzelf vanzelf de das om.
Antwoord van een mens, geen AI:
Toen wij jaren geleden op Gallo Romain stonden, voor een paar dagen, vonden we de natuur daar heel mooi. Echter het feit dat Nederlands de voertaal leek te zijn, en je in het restaurant kroketten kon krijgen, maakte het niet ons soort camping. Maar ieder zijn smaak. O ja, en de camping had een zwembad, maar daar vroeg je eigenlijk niet specifiek om.
Geplaatst door: Johann 
, Datum:
27.10.2025 12:06