Geplaatst door: Diana 
, Datum:
10.11.2025 10:21
Hallo, Dit jaar zijn we vaak in de bergen geweest in Frankrijk, Zwitserland en Italië.
Volgend jaar willen we eens weer naar Bretagne. Jaren geleden waren we op de rcn camping .Verder kennen we Bretagne nog niet.
Wat is een mooie omgeving om te wandelen, fietsen ,marktjes etc.
Iemand tips?
Geplaatst door: Henny
, Datum:
10.11.2025 13:17
Wij vinden Bretagne prachtig.....vooral de noordkant omdat die "wilder" is, spectaculairder . Granit Rosé .Prachtige rotseilandjes .
Sentier de Douarnez is een beroemd wandelpad ( Gr34) Fietspaden kan ik je niet aan helpen.
Fijne tijd in het mooie Bretagne.
Geplaatst door: Rob
, Datum:
10.11.2025 19:33
Selecteer op dit forum "Zoeken in forum", en voer als zoekslag "bretagne" in.
Scroll voorbij de eerste paar resultaten, da's reclame, en er komen vele topics waarin hetzelfde reeds eerder werd gevraagd.
Geplaatst door: frank
, Datum:
10.11.2025 19:44
Noordkust wat ons betreft fraaier als de zuidkust en scheelt je ook nog aardig in kilometers.
Geplaatst door: conny 
, Datum:
13.11.2025 19:14
Kijk (en geniet) : www.bretagne-vakantie.com
www.france-voyage.com/frankrijk-toerisme/bretagne-region
Fijne vakantie!
Geplaatst door: ® Elise 
, Datum:
17.11.2025 23:58
Mij lijkt het stukje schiereiland Crozon erg mooi qua rotskust. Eind van de zomer bloeit daar veel heide aan de kust. Staat altijd nog op m'n lijstje.. Ik weet alleen niet of het binnenland ook de moeite waard is..
Op Frankrijkpuur.nl staat ook een artikel over Crozon.
Ik zou het liefst de hele kustlijn een keer afzakken met een camper. Maar we moeten het nog een paar jaar doen met onze ouwe Roadmaster vouwwagen en die verreist niet zo makkelijk ;).