Geplaatst door: ® FR1 
, Datum:
02.02.2026 14:40
Goedemiddag,
wij hopen dat jullie ons kunnen helpen om wat mooie plekken uit te kiezen op camping La Couteliere in Lagnes.
We zoeken niet direct de rivierplekken want die zijn aardig wat duurder, maar ruime plekken met zowel zon als schaduw.
Heeft iemand nog wat pleknummers of gebieden in het hoofd waar we naar kunnen vragen?
Gaat om 2 plekken naast elkaar.
Laatste vraag, moeten we ons in midden juli zorgen maken om de Mistral, of is deze camping niet zo gevoelig?
Alvast bedankt.
Geplaatst door: ® Robert 
, Datum:
03.02.2026 13:45
De plaatsen 15 - 38 en het straatje 88 - 93 lijken mij een goede optie.
Geplaatst door: Jo5 
, Datum:
03.02.2026 15:00
Wij hebben hier ook geboekt voor komende zomer, maar was niet mogelijk om een voorkeursplek aan te geven
Geplaatst door: ® FrankrijkActueel.nl 
, Datum:
05.02.2026 12:30
Wij zijn al een paar keer op La Coutelière geweest. Als je niet per se aan de rivier wilt staan, dan zijn de plekken iets hoger op de camping een fijne keuze. Die zijn over het algemeen ruimer en hebben een goede mix van zon en schaduw door de bomen.
Wat betreft de Mistral: midden juli hoef je je daar normaal gesproken niet veel zorgen over te maken. De camping ligt vrij beschut door de omgeving en de begroeiing, dus zelfs als er wat wind staat, is het zelden echt vervelend.
, Datum:
10.02.2026 10:49
Geplaatst door: Labrador
, Datum:
11.02.2026 09:46
Jullie weten dat miv 2026 de camping word overgenomen ?
Door clicochic , onderdeel (kleinere campings) van Capfun
, Datum:
11.02.2026 10:01
Goedemorgen,
dat hadden we gezien inderdaad, wordt er nu verwacht dat het verblijf daardoor aardig wordt aangetast/in kwaliteit daalt?
Geplaatst door: w.s. 
, Datum:
11.02.2026 18:58
Hallo, wij waren een aantal jaren geleden op deze camping. Prima camping, goed georganiseerd! Wij huurden een stacaravan nr 37. We hadden tot laat in de avond zon. Dit geld ook voor nr. 38
Achter deze stacaravan was de opstapplaats voor de kano's .
Geplaatst door: ® NoahVis 
, Datum:
13.02.2026 11:41
Ik ben zelf in de regio geweest, maar niet op deze specifieke camping. De omgeving rond Lagnes en L’Isle-sur-la-Sorgue vond ik echt heel mooi, veel natuur, leuke dorpjes en water in de buurt.
Deze zomer wil ik een langere vakantie nemen en overweeg ik om juist naar deze regio terug te gaan. Ik heb deze camping al een beetje bekeken en zie dat veel mensen positief zijn. Toch ben ik ook benieuwd of iemand misschien minder goede ervaringen heeft, altijd interessant om beide kanten te horen.