Geplaatst door: ® harm1 
, Datum:
09.02.2026 09:06
Wie heeft er en mooie camping in de buurt van het meer?
Middel grote camping met brood service zwembad min 10 amp stroom
Leuke omgeving om naar toe te fietsen terrasje/stadje of zo
En iemand ervaring met drukte en het weer in juni,
en of ik moet bespreken?
gr
Geplaatst door: ® Johan 
, Datum:
09.02.2026 10:50
Geplaatst door: Wilma 
, Datum:
14.02.2026 23:43
Camping, "Champ Tillet" in Marlens. Bijzonder fijne familie camping ca 15 auto minuutjes onder het meer. Lekker weg van de drukte. Een top bakker 100 meter buiten de campingpoort. Er loopt wel een wat drukke weg langs dus een plaats aan de zuidkant van de camping is het prettigst.
Geplaatst door: PetraHM 
, Datum:
16.02.2026 18:30
Wij waren er een paar jaar terug in juni een dag voor een canyontocht vanuit camping l’Aventure. Vond het er behoorlijk druk, was blij dat we daar niet op een camping stonden.
Geplaatst door: ® NoahVis 
, Datum:
17.02.2026 11:01
Je zou ook eens kunnen kijken naar Camping Annecy Lac, Les Fontaines in Lathuile. Dat is een vrij grote 4- of 5-sterrencamping met zwembad(en), broodservice en goede voorzieningen. De standaard is echt goed en de ligging tussen het meer en de bergen is prachtig, met mooie fietsmogelijkheden richting Annecy.
Houd er wel rekening mee dat het een populaire camping is en dat het ook in juni al behoorlijk levendig kan zijn. Als je daar zeker wilt staan, zou ik op tijd reserveren.
Geplaatst door: Pip23 
, Datum:
18.02.2026 15:27
Vandaag eindelijk akkoord gekregen voor de zomervakantie (werk in de zorg).
Wij willen graag naar het meer van Annecy, we zoeken een plek op een camping 2 personen periode 20/07 tm 27/07 we reizen met caravan. Ik ben al uren aan het kijken en zoeken maar echt alles zit VOL. Heeft er iemand nog een tip? Het is toch van de zotte dat er half februari niets meer te boeken is!
Geplaatst door: Cor
, Datum:
18.02.2026 17:24
https://camping-municipal.annecy.fr/ ......deze misschien ? Succes. Wij hebben járen geleden stuk hoger, tegen de berg gestaan , weet niet meer hoe de naam was. Was wel een stukje van Annecy af.