Geplaatst door: van der Vaart 
, Datum:
27.03.2026 20:59
Voor komend jaar hebben wij een aantal campings op het oog. We zoeken een camping met zwembad aan een riviertje waar je in kan spelen en zwemmen.
We zijn met onze kids van 6,9 en 12. Camping Viaduc Milau, Camping Vaubarlet en Glandasse staan op het lijstje.
Is Vaubarlet nog leuk voor een 12-jarige en hoe is de rivier? Kan je daar alleen een beetje spelen of kan je ook zwemmen?
Glandasse lijkt mij ook leuk al lijkt mij dat meer een echte tiener camping. Is dat ook leuk met iets jongere kinderen?
Andere tips zijn uiteraard ook welkom!
Geplaatst door: Labrador
, Datum:
27.03.2026 21:51
komend jaar 2027
Eerst maar eens dit jaar afwachten
Met nu een wereld in brand is de vakantie van 2027 onbelangrijk
Geplaatst door: Sandra 
, Datum:
27.03.2026 22:05
Zou Van der Vaart niet gewoon komende zomervakantie bedoelen? Nu zijn wij altijd laat hoor, nog niks geboekt, maar nu al boeken voor 27 lijkt me erg vroeg!
Ik lees overigens verdeelde berichten over minder ver weg, of bang voor helemaal geen benzine meer te krijgen of gewoon gaan net als anders scheelt toch maar paar tientjes per tankbeurt. Maar merk aan mezelf dat ik toch een beetje afwachtend ben met de situatie op de wereld..
Geplaatst door: van der Vaart 
, Datum:
27.03.2026 22:13
Ik bedoel de komende zomervakantie....
Geplaatst door: ® Tentje 
, Datum:
27.03.2026 23:05
Le Glandasse is een hele fijne camping voor alle leeftijden. Zeker voor voor jouw kinderen, veel Nederlandse leeftijdgenoten, vooral veel Nederlanders. De camping is overzichtelijk en knus. Met een fijn zwembad en fantastische rivier.
Geplaatst door: ® Tentje 
, Datum:
27.03.2026 23:12
Le Glandasse is een hele fijne camping voor alle leeftijden. Zeker voor voor jouw kinderen, veel Nederlandse leeftijdgenoten, vooral veel Nederlanders. De camping is overzichtelijk en knus. Met een fijn zwembad en fantastische rivier.
Geplaatst door: Herman 
, Datum:
28.03.2026 09:11
Als het gaat om de genoemde campings zou ik maar kijken waar je terecht kan. Ik vermoed dat je la Gladasse wel kan vergeten, vol geboekt.
Geplaatst door: Sandra 
, Datum:
30.03.2026 20:53
Als je voor La Glandasse wilt gaan vanwege dat het in Die ligt, is St Justin misschien nog een optie. Naast de camping een gemeentebad met glijbaan en loopafstand van de leuke! Rivier. Alleen wij vonden het sanitair echt vies, maar misschien is dat inmiddels anders. Was toen geloof ik net overgenomen ofzo.