Redelijk vlakke wandelingen
Geplaatst door: Ivo
, Datum:
27.04.2026 22:01
Ik zoek, in de bergen van frankrijk, Oostenrijk of Spanje redelijk vlakke wandelingen. Er mag best een stijgende stuk in zitten maar niet te veel. Dit ivm knie klachten. Ik ken er een paar, maar zoek nog meer. Niet in Franse nationaal parken want dan mag de hond niet mee.
Geplaatst door: PetraHM 
, Datum:
28.04.2026 05:54
Geplaatst door: Cor
, Datum:
28.04.2026 09:19
Moet het persé in de bergen zijn ? Kijk waar oude spoorbanen liggen, die worden dikwijls gebruikt nu als fiets/wandelpaden en zijn dus rij vlak. Kijk waar een kanaal / rivier is, dáár meestal jaagpaden langs die óók vlak zijn. Succes en wandel ze met plezier ! bv : https://nl.montagnes-du-jura.fr/fietsparcoursen/la-voie-grevy
, Datum:
28.04.2026 12:42
De bedoeling is echt in de bergen. We willen dit keer wat anders.
Komoot heb ik, alleen dat is zo lastig een gebied zoeken
Geplaatst door: Jan56 
, Datum:
29.04.2026 08:17
Ivo
Als je van Komoot een regiopaket koopt heb je veel meer mogelijkheden.
Wij hebben in het natuurlijkpark de Queras wel mooie wandelingen gevonden die goed te doen zijn.
, Datum:
29.04.2026 10:01
Komoot heb ik betaald.
Vind het erg lastig een regio met geschikte wandelingen te vinden.
Jou w tip is een goede
Geplaatst door: ® Janeway 
, Datum:
30.04.2026 22:40
Wij gaan omgeving alpe d Huez.. Hoe het zit of honden daar ook mee mogen weet ik niet. Maar bij alpe d huez heb je lac besson en nog 2 meertjes. Die wandeling is redelijk te doen. Alleen heb je op het laatst of in het begin (net hoe je wil lopen) een wat rottig stuk.. Maar je kan bv ook een stuk de makkelijke kant op en dan dezelfde weg weer terug. Verder in die omgeving heb je veel liften die naar boven gaan waar je dan boven in de bergen ook een stuk kan wandelen.