Geplaatst door: Hans070 
, Datum:
12.06.2026 20:10
Ik gebruik al vanaf het begin mijn Fulli tolbadge van de ANWB. Dit jaar reis ik behalve door Frankrijk ook door Spanje en Portugal, volgens de site van de ANWB zou mijn tolbadge het daar ook moeten, maar helaas. De ANWB weet van niets en is alleen tussenpersoon, maar na contact met Fulli blijk ik het "ballade" abonnement te hebben. Om met je tolbadge ook door Spanje en Portugal te reizen heb je een "nomade" abonnement nodig. Hou daar rekening mee, het Portugese tol systeem is niet erg toeristvriendelijk, het is erg veel gedoe om achteraf tol te betalen.
Geplaatst door: Carolien 
, Datum:
12.06.2026 21:22
Als je al.langer een tolbadge hebt die bij de ANWB gekocht is dan is dat een badge voor alleen Frankrijk. Pas later kwam er een nieuwe badge die ook werkte in Spanje en Portugal en nog weer later kwam daar badge 3 due voor Frankrijk Spanje, Portugal en Italie is. Deze 3 badges zijn inderdaad van Fulli waar de ANWB alleen verkooppunt van is. De volledige administratie ligt inderdaad in Frankrijk. De badge voor alleen Frankrijk verkopen ze inmiddels niet meer.
, Datum:
12.06.2026 23:17
Op de site van de ANWB wordt dat dus nergens vermeld. Nadat ik een maand geleden contact met ze heb gehad is dat nog niet veranderd. Dus check vooral welke tolbadge je hebt als je behalve Frankrijk ook Spanje en of Portugal wil aan doen. De "help" knop werkte in Spanje ook niet, ik moest met gevaar voor eigen leven met de caravan achteruit de tolpoort weer uit.
Geplaatst door: GaviG 
, Datum:
12.06.2026 23:31
Dit is een nuttige waarschuwing voor reizigers die met de auto of caravan door Frankrijk, Spanje en Portugal rijden. Het is verstandig om vóór vertrek goed te controleren welk Fulli-abonnement aan de tolbadge gekoppeld is, zodat je niet onverwacht vastloopt bij een tolpoort. Meer interessante online content is ook te vinden bij https://nyxbet.co.nl.
Geplaatst door: Carolien 
, Datum:
13.06.2026 07:49
Inderdaad, altijd voor vertek zelf even controleren door in je Fulli account in te loggen. Kun je gelijk kijken of alles nog klopt, bijvoorbeeld je kenteken. De ANWB communiceert niet meer over de oude badge omdat ze deze al een aantal jaren niet meer aanbieden.
, Datum:
13.06.2026 16:18
Het klopt dat ze daar niet over communiceren, ze waarschuwen je er ook niet voor op de website. Ik heb vorig jaar mijn badge omgeruild bij de ANWB omdat de oude het niet meer deed en kreeg gewoon een "ballade" badge terug. Een waarschuwing op de site van de ANWB was wel zo handig geweest.
Geplaatst door: Edwin 
, Datum:
14.06.2026 22:17
ANWB is er alleen voor zijn eigen, al zoveel negatieve dingen meegemaakt bij mensen die bij ons op de camping hebben festijn.