Geplaatst door: ® isabelle2 
, Datum:
30.06.2026 19:14
Hallo,
Wij zouden normaal morgenochtend vertrekken naar Les Arches in de Ardeche waar we een Safaritent hebben geboekt via Greencamp.
Doordat er geen personeel genoeg is, kan ik pas morgen namiddag vertrekken, maar ga dan een overnachting moeten zoeken. Helaas ben ik ook nog tot vannacht aan het werk, waardoor ik ook de tijd niet vind om op zoek te gaan. Zou toch nog graag een 400 à 500km rijden vanuit Brussel.
We zijn met zessen, 2 volw en 4 kinderen. Zou een huuraccomodatie moeten zijn. Liefst een camping, maar mag ook een hotel, b&b ...zijn.
We rijden via A6, maar alternatief mag ook.
Sorry voor deze late vraag en alvast bedankt indien iemand ons kan helpen.
Geplaatst door: ® Ineke 
, Datum:
30.06.2026 19:42
Geplaatst door: Noren-63 
, Datum:
30.06.2026 21:30
575 km van Brussel; Hôtel-Restaurant Les Hauts de Meursault, ook familiekamers, goed avondeten en ontbijtbuffet, mooi uitzicht vanaf het terras. Parkeerterrein wordt 's avonds met een hek afgesloten.
Heel goede bakker en diverse terrasjes in het dorp (10 minuten lopen).
Huttopia Meursault ligt er "onder", maar verhuurt vanaf 2 nachten.
Geplaatst door: ® Johan 
, Datum:
30.06.2026 22:49
Geplaatst door: ® isabelle2 
, Datum:
01.07.2026 08:40
Bedankt voor de tips. Deze hou ik bij voor een volgende keer, want helaas kunnen we pas morgen vertrekken en rij dan in 1 keer.
Sorry voor jullie moeite.
Een fijn verlof aan ieder gewenst.
Geplaatst door: Nynke 
, Datum:
03.07.2026 15:10
Als je via de A39 wilt rijden (soms rustiger), zit vlak Bourg en Bresse een fijne overnachtingscamping met verhuur voor 1 nacht. Camping du Sevron. Wij hebben daar een paar jaar geleden een stacaravan (6 personen) voor 1 nacht gehuurd. Zat airco in, lekker na een warme dag en klein zwembadje op de camping om even af te koelen.
Geplaatst door: Rob
, Datum:
04.07.2026 10:39
Geen antwoord op je vraag:
Een goedgekeurde vakantieperiode en daarna heb je geboekt. Dan moet je ineens nog even werken. En je bent geen zelfstandige, en je wilt je collega's natuurlijk niet in de steek laten.
Je moet na de vakantie even in overleg met je baas of die geen bijdrage kan geven in de extra kosten.
Je kan trouwens altijd onderweg ook boeken; dat hoeft niet lang van te voren.
En rond deze tijd zijn er genoeg campings die nog plek hebben.