Geplaatst door: Marion E.
Datum: 17.07.2026 14:48
Ik zag dat het uiterlijk en de informatie bij de campings veranderd is. Start met een foto en heel veel informatie is meteen al heel overzichtelijk bij elkaar gezet.
Bedankt en chapeau dat het jullie nog steeds lukt om de site te onderhouden!
Geplaatst door: ® Johan
Datum: 17.07.2026 15:15
Bedankt voor het compliment. Vooral achter de schermen is er veel bijgewerkt om aan de wettelijke regelgeving te voldoen en hopelijk de vindbaarheid in Google te verbeteren. Het forum zou ook beter beveiligd moeten zijn tegen ongewenste bijdragen via proxyservers, maar helemaal uitsluiten zal niet lukken zonder het forum moeilijker toegankelijk te maken.
Geplaatst door: ® Doortje
Datum: 17.07.2026 21:50
Ik moet even wennen aan de nieuwe look !
Vooral als ik foto's wil bekijken van een bepaalde camping, mis ik het "tentje" waarop ik door jullie gemaakte foto's kon bekijken.
Tevens viel mij net op dat er bij b.v. Camp du Domaine geen enkele mening meer te vinden is.
Hebben jullie alle meningen van voor een bepaalde peildatum verwijderd ?
Datum: 17.07.2026 22:32
@Doortje,
De pagina is door de nieuwe lay-out geschikter voor mobiel gebruik. De meeste bezoekers gebruiken een telefoon.
Het tentje met de link naar het foto-album is vervangen door een knop die minder plaats in neemt.
De meningen van Camp du Domaine staan onder de video's. In eerste instantie laten we max. 5 meningen zien en als je op de knop meer klikt dan komen meer meningen in beeld.
Alleen zijn er geen recente meningen geplaatst, waardoor de geen cijfergemiddelde berekenen.
Geplaatst door: Labrador
Datum: 18.07.2026 08:52
Ziet er goed uit 👍
Zou alleen graag het blauwe acsi/CC icoon terug willen zien
Mits een camping daar aan mee doet
Geplaatst door: Herman
Datum: 18.07.2026 09:36
@Labrador, staat er bij. Iets naar ondere scrollen. Daar vind je " aangesloten bij".
Geplaatst door: ® Hans 555
Datum: 18.07.2026 09:51
Zeker een compliment aan Johan. En wat betreft dat ACSI logo, die staat er inderdaad wel bij.
NB: Misschien een idee om dat stukje tekst van aangesloten bij "ACSI campingcard" in het blauw te zetten, valt dan iets meer op.
Geplaatst door: ® Susanna
Datum: 18.07.2026 10:28
Was wel even wennen aan de vernieuwde site. Aanvankelijk zag ik de meningen die na een leeg kader pas in beeld komen, over het hoofd. Kon ik voorheen in één oogopslag zien aan de kleur van het icoontje of ik de camping al had toegevoegd aan “mijn campinggids”, is dat nu niet meer het geval, maar eenvoudig na te gaan.
Maar het belangrijkste is dat de site behouden blijft en onderhouden wordt! Veel dank hiervoor!!
Datum: 18.07.2026 10:35
Net gekeken op de I-phone en dan blijkt dat alle gegevens onder elkaar staan, waardoor je niet zo snel iets mist. Ik zit altijd op de I-pad en dan krijg je een ander beeld. Dat is de verklaring waarom ik de meningen over het hoofd zag.
Datum: 18.07.2026 11:17
@Susanna,
Aan de kleurverandering van de knop Campinggids + ga ik wat doen.
Datum: 18.07.2026 12:28
@Johan
Het is niet onoverkomelijk, maar toch handig als je dat weer kunt realiseren!
Bij voorbaat dank voor de te nemen moeite.
Geplaatst door: Neel1404
Datum: 18.07.2026 13:30
Ik moet ook even wennen aan het nieuwe uiterlijk van de website, maar ik begrijp dat een website af en toe aangepast / gemoderniseerd wordt. En dat wennen komt wel goed.
Het enige dat ik mis, is dat er niet meer naast de afstand van het aantal km’s vanaf Utrecht wordt aangegeven hoeveel km daarvan snelweg is. Dat vond ik altijd wel handig om te weten, zeker voor campings die we op de heen- en terugweg aan doen.
Maar ik ben nog steeds heel blij met het overzicht van de campings en de mogelijkheid om op regio of op de kaart campings te kunnen zoeken, en de filters die je kunt instellen.
Datum: 18.07.2026 13:50
@Susanna,
De knop Campinggids + wordt groen als je aangemeld bent en deze in jouw campinggids zit.
Datum: 18.07.2026 13:56
@Neel1404,
de snelweginformatie staat er nu ook bij.
Geplaatst door: Neel1404
Datum: 18.07.2026 19:39
Top, dank je wel Johan!!
Datum: 18.07.2026 20:44
De opmerking van Hans555 over de kleur van het CC logo
Is ook waar ik op doelde
Ik had wel gezien dat het vermeld word
Maar het voorheen gebruikt blauwe CC icoon viel beter op
Datum: 19.07.2026 00:06
@Labrador,
Het logo van Campingcard past niet meer in de nieuwe layout.
Mensen die op zoek zijn naar campings die de ACSI campingcard accepteren kunnen beter met het filter werken in het departementale overzicht of bij het zoeken op de kaart.
Op op de campingpagina is het nu een link naar de corresponderende pagina van Campingcard.nl
Geplaatst door: ® Hans 555
Datum: 19.07.2026 08:23
@ Johan:
ik doel niet op het logo van CC maar op de kleur van dat stukje tekst "camping card". Deze 2 woorden staan nu in het grijs terwijl blauw beter zal opvallen. Maar als dat niet kan dan houdt het op natuurlijk.
Datum: 19.07.2026 17:12
@® Hans, de knop is nu blauw.
Datum: 19.07.2026 20:02
Ook namens mij👍👍🍷