Geplaatst door: Johann
Datum: 16.08.2026 10:22
Ik krijg de laatste tijd steeds reclame door mijn strot geperst als ik deze site open, ligt dit aan mijn instellingen of hebben meer mensen er last van. Het wordt voor mij een reden om te stoppen, ook met het plaatsen van meningen. Ben benieuwd.
Geplaatst door: scg
Datum: 16.08.2026 11:14
Ik krijg geen reclame als ik deze site bezoek. Ik gebruik een Chromebook laptop, mss. ligt het daar aan dat ik er geen last van heb.
Geplaatst door: Rob
Datum: 16.08.2026 11:24
Ik heb er een poosje last van gehad, op zowel Chrome, Firefox, Brave en de Samsung browser.
Dat waren van die popups waarna je kon doorlinken naar allerhande voorwerpen.
Maar ik moet zeggen dat ik er amper meer last van heb; mijn apparatuur is niet gewijzigd.
Geplaatst door: conny
Datum: 16.08.2026 11:44
Geen problemen.
Ik blijf trouw, en ben blij met de site!
Geplaatst door: ® Johan (webmaster)
Datum: 16.08.2026 13:03
De exploitatie van deze site kost geld. Het gebruik van deze site is gratis, maar er moeten wel wat inkomsten zijn om de kosten te dekken. Reclame is dus een mogelijkheid, betalen voor het gebruik is ook een mogelijkheid, maar dan zou het aantal bezoekers wel heel sterk terug lopen.
Dus als je af en toe eens op een advertentie klikt die je wel een heel klein beetje nieuwsgierig maakt, dan help je deze site daarmee. Als je echt geen google reclames wilt, ga dan naar de footer van deze pagina en klik dan op Cookiebeleid, vervolgens op Coockie-instellingen wijzigen en daarna op alleen functioneel.
Geplaatst door: Herman
Datum: 18.08.2026 15:36
En voor de computer leek , waar vind ik of wat is de "footer van deze pagina"?
Ik word nl. Gestort van de reclames, als dit zo blijft ben ik weg hier.
Datum: 18.08.2026 15:58
Reclames kom te overal tegen. Lastig als je er gek van wordt. Gelukkig kun je op deze site er zelf wat aan doen. Dus niet coockies accepteren, wat je eerder wel hebt gedaan. Onder aan de pagina staat "Coockiebeleid". Klik daar op en vervolgens op de knop "Coockie-instellingen wijzigen" En klik dan op de knop "Alleen functioneel"
Geplaatst door: Jelijn
Datum: 22.08.2026 07:36
Ik snap de irritatie wel maar vooral als ik op mijn telefoon de site open. (En dat is het vaakst) Dan opent de reclame die meteen mijn halve scherm inneemt en waarvan ik eerst "het laatje" moet sluiten. Bij de volgende pagina (of forum onderwerp)die ik open is dit weer. Je bent dus heel wat aan het wegklikken voor je kunt lezen.....
Snap het inkomstenverhaal maar het leest de site wel onprettiger.....
Datum: 22.08.2026 11:19
Google voert momenteel tests uit om te bepalen op welke manier de meeste inkomsten gegenereerd worden. Daarbij wordt get soms een beetje extreem. Mogelijk dat na de test periode het wat beter gaat. En natuurlijk kun je bij de cookie-instellingen kiezen voor "Alleen functioneel"