Geplaatst door: Beukie
Datum: 20.08.2026 16:07
Hallo, voor de terug weg naar huis vanuit Brem-sur mer zijn wij op zoek naar een simpele camping in de buurt van Amiens voor een overnachting, belangrijk is netjes sanitair en natuurlijk niet te duur?? wij zijn een gezin met 3 tieners, maar het is eigenlijk puur voor de nacht.
Weet iemand iets?
Normaal zoek ik het via Google maps uit maar ik heb mijzelf aangemeld op deze site en misschien weet iemand hier iets?
Alvast bedankt
Groeten Gert
Geplaatst door: ® Johan (webmaster)
Datum: 20.08.2026 17:38
Er zijn best wel een aantal campings in die omgeving.
Hier is een overzicht van campings rond Amiens.
https://www.camping-frankrijk.nl/kaart?JG3LM38O
Geplaatst door: Rob
Datum: 21.08.2026 09:59
Ik plaats hier een reactie, maar krijg het volgende te zien:
"Uw bijdrage dient in het Nederlands te zijn en wordt niet als zodanig herkend!"
Weer een gevalletje AI ?
Datum: 21.08.2026 10:45
Hallo Rob,
Om zooi van spammers tegen te gaan wordt er onder andere door Google op de taal gecontroleerd. Ik weet niet wat je probeerde te plaatsen, maar kennelijk vond de taal controle van Google dat er niet voldoende Nederlandse woorden in zaten om vast te kunnen stellen dat de posting in het Nederlands is. Mogelijk dat wat extra Nederlandse tekst helpt.
Datum: 21.08.2026 12:27
Ik had een link geplaatst die verwees naar eurocampings, omdat jullie link niet meer werkt of gewijzigd is.
Het betrof in ieder geval camping Des Cygnes, in Amiens.
Datum: 21.08.2026 14:08
Datum: 21.08.2026 20:37
@Rob, wat is er mis met de link vaar de website van de camping?
Als je alleen de link plaatst, dan is de kans groot dat Google dit niet als nederlandse tekst ziet
Geplaatst door: Beukie
Datum: 21.08.2026 22:56
Ondertussen een camping gevonden via de link van Johan, erg fijn dat er zoveel campings op vermeld staan met ervaringen van andere, heel erg bedankt
Geplaatst door: ® Irene1
Datum: 21.08.2026 23:28
De camping Municipal in Poix le Picardië is daar fijn! Mooie plekken en prima sanitair. Supermarkt om de hoek.