Geplaatst door: Jac
Datum:
24.09.2026 16:01
Ik ben voor 2027 op zoek naar een relaxte camping, een beetje in de sfeer van camping De Lieuvelinge of camping Buitenland. Dus een ongedwongen camping met ook wat verhuur. En een mogelijkheid om te zwemmen.
Geplaatst door: ® Johan (webmaster)
Datum:
24.09.2026 16:31
Kleinschalige charme-camping in de natuur, met verwarmd zwembad en peuterbad.
Verhuur van accommodaties aanwezig, huisdieren welkom.
Rustige ligging, geschikt voor gezinnen die willen ontspannen.
Camping-frankrijk.nlCamping Le Rêve in Le ViganAlles wat u wilt weten over deze camping in Lot
Charmante, kleinschalige camping langs een rivier, met verwarmd zwembad en apart peuterbad.
Verhuuraccommodaties beschikbaar, BBQ toegestaan, waterspeeltuin.
Ongedwongen sfeer met directe toegang tot de rivier om te zwemmen.
Camping-frankrijk.nlCamping Le Castelet in Saint Jean de MuzolsAlles wat u wilt weten over deze camping in Ardèche
Kleine camping vlak bij de kust van Bretagne, met zwembad.
Verhuuraccommodaties aanwezig, rustige ligging op enkele kilometers van Carnac.
Combineert strand, natuur en een ontspannen sfeer.
Camping-frankrijk.nlCamping de Kerabus in CarnacAlles wat u wilt weten over deze camping in Morbihan
Datum:
24.09.2026 18:15
Bedankt voor de drie opties. Helaas zijn nummer 2 en 3 echt niet wat ik bedoel. Nummer 1 komt wel enigszins in de richting. Ik zoek een camping met bijvoorbeeld misschien een kruidentuintje, kromme paadjes (niet alleen maar rechte heggen) en zeker ook niet plastic stacaravans/chalets vlak bij elkaar.
Ik hoop op nog een paar voorbeelden. Misschien ook meer aan de oostkant van Frankrijk. We willen een rondje Frankrijk doen, namelijk. Dijon, Lyon, Anduze en dan via het midden of via het westen weer terug…
Geplaatst door: Johann
Datum:
24.09.2026 19:34
Camping le plo in de buurt van de sidobre. De site lukt me niet, niet genoeg Nederlands.
Geplaatst door: ® Skrebbel
Datum:
24.09.2026 20:46
Niet uit eigen ervaring, maar is dit misschien wat je zoekt? Genoeg te doen voor kinderen, Met een leuk zwembad en speelrivier.
Camping-frankrijk.nlCamping Les Arches in Saint Jean le CentenierAlles wat u wilt weten over deze camping in Ardèche
Geplaatst door: Rob
Datum:
24.09.2026 20:52
Je bedoelt camping De Lievelinge, Lingebos, in Vuren ?
Met zwemvijver, kinderboerderij op de camping en autovrij.
Niet iedereen kent die camping, maar wellicht krijg je wat meer respons nu mensen wat meer een idee hebben.
Datum:
24.09.2026 22:20
Geplaatst door: Dave
Datum:
24.09.2026 22:30
Camping Le Reve is een hele leuke camping. Heel rustig gelegen aan een dood lopende weg. Heel mooi zwembad. Het heeft geen stacaravans wel een paar houten chalets en accomodaties in een boom en de kampeerplekken staan niet in rijtjes naast elkaar. Ook heeft het een eigen moestuin ook met kruiden. Al met al, een hele fijne plek om je vakantie door te brengen.
Geplaatst door: ® Johan (webmaster)
Datum:
25.09.2026 00:00
Geplaatst door: ® Johann
Datum:
25.09.2026 09:04
Geplaatst door: Dave
Datum:
25.09.2026 13:17
Vergeten te vermelden, Le Reve is ook autovrij en heeft plekken van 100 tot 250 m voornamelijk in het bos gelegen met veel privacy
Deze camping voldoet bijna aan al je wensen.
Geplaatst door: Elise
Datum:
25.09.2026 23:39
Camping-frankrijk.nlCamping Vue du Lac in FoursAlles wat u wilt weten over deze camping in Nièvre
Geen kruidentuintje, maar verder een heerlijke natuurcamping, zwemmeer, ongedwongen, grote plaatsen, een feest voor kinderen die vies mogen worden...
Omgeving vonden wij wel wat saai. We hebben er jaren geleden gestaan als tussenstop. Kinderen weten het nog steeds..
Datum:
27.09.2026 16:14
Bedankt voor de opties. Er zit wel wat bij. Grappig, de camping in Anduze, daar kom ik al sinds mijn 18e (en ben nu de 60 voorbij…). Maar als tussencamping ligt die wat ver weg. Tot nu toe in elk geval bedankt voor alle opties!
Datum:
27.09.2026 16:26