Sluiten

Camping Le Bontemps in Vernioz

Camping Le Bontemps

Camping Le Bontemps ligt in de Rhône vallei, op enkele kilometers van Vienne, in de streek Isère, in het plaatsje Vernioz, op enkele kilometers van de stad Vienne met zijn Romeinse overblijfselen. Een rustpunt voor een nacht of een verblijfplaats om de Rhône vallei te ontdekken.

Vanwege zijn ideale ligging in de Rhône vallei, op enkele kilometers van de A7, tussen Lyon en Valence is camping Le Bontemps een perfect rustpunt voor een langer verblijf, waarbij men de gelegenheid heeft het mooie landschap van de Isère te ontdekken.

Camping Le Bontemps ★★★★
5 Impasse du Bontemps
38150 - Vernioz
Frankrijk
Departement: Isère
Tel: +33 466600700
Afstand vanaf Utrecht: 939 km,
waarvan 907 km snelweg.
GPS coördinaten: 45.42469 / 4.92797
(45° 25' 28.9'' N    4° 55' 40.7'' O)
Aantal plaatsen: 192  / Hoogte: 269 m
Kaart en Route Website van de camping.

Faciliteiten

Wifi beschikbaar Waterglijbaan Rivier Overdektzwembad Verwarmd zwembad Wasmachine beschikbaar Huisdieren toegestaan
True
Verhuur van accommodatie Huisdieren in verhuuraccommodatie toegestaan BBQ toegestaan
Camping Le Bontemps
Laatste mening

Algemene beoordeling

Dicht bij Lyon

Geeft toch geen fijn gevoel.

De camping heeft goede faciliteiten, het is zoals op de foto’s, toch is er wel wat op aan te merken. De camping staat behoorlijk dicht op elkaar met veel tenten van allerlei organisaties zoals happy tent ed. , dito publiek. Er stonden wel meer nationaliteiten, maar de Hollanders waren duidelijk herkenbaar. Geregeld Hazes aan en schreeuwen naar de kinderen. Heel erg veel kinderen tussen de 2 en de 9 gezinnen. De animatie is alleen in het Frans en totaal niet gericht op de eerder genoemde groep, maar op sport voor grotere/volwassenen. Elders op de camping staan ook seizoenplekken van Fransen met de gehele dag schoon sanitair. Bij de verhuurcamping was het aan het einde van de dag een stuk minder. Logisch als je de gehele dag je kinderen gewoon loslaat en ze ook onbegeleid naar toilet laat gaan. De receptie was wisselend: man: gaf aan dat de streek oninteressant was en er niets te doen was en alles te commercieel was... andere mevrouw was positiever... de WiFi is hopeloos en dat weten ze. 1 dag =.4 euro voor geen verbinding. De mevrouw van de receptie gaf aan dat dit de schuld is van de Franse overheid... Parijs en Lyon worden voorgetrokken...dit gebied blijft achter. Klopt! Maar dat boeit mij niet. Verkoop me geen product waarvan je weet dat het slecht/niet werkt. Dat doen ze dus wel. Het bereik van de normale providers is mager en heel wisselend. Ik had geen bereik, ook niet via roaming, mijn vrouw een beetje. Al met al, Lyon bezoeken ging prima, de rest is voor ons beroerd, al kunnen we ons prima voorstellen dat je hier best een fijne tijd kunt hebben. Wij niet.
Fam. Denniz - Dronten  20-08-2018
Plaats mening

Meningen over Camping Le Bontemps

Cijfers van kampeerders *

1 meningen
Algemene indruk
Kwaliteit v/h sanitair
Laagste
5
7
Hoogste
5
7
Gemiddeld
5.0
7.0
* over de jaren 2018 en later.
Mening nr: 68255
Datum: 20-08-2018
Fam. Denniz - Dronten 
juli - augustus 2018
Gezin met tieners
Algemene indruk: 5| Kwaliteit Sanitair: 7| Hygiëne sanitair: 7| Ontvangst: 8| Faciliteiten: 9| Accomodatie/plaats: 6| Comfort: 7| Leiding van camping: 8| Animatie/Activiteiten: 4| Omgeving: 4| Prijs/Kwaliteit: 5|

Algemene beoordeling

Dicht bij Lyon

Geeft toch geen fijn gevoel.

De camping heeft goede faciliteiten, het is zoals op de foto’s, toch is er wel wat op aan te merken. De camping staat behoorlijk dicht op elkaar met veel tenten van allerlei organisaties zoals happy tent ed. , dito publiek. Er stonden wel meer nationaliteiten, maar de Hollanders waren duidelijk herkenbaar. Geregeld Hazes aan en schreeuwen naar de kinderen. Heel erg veel kinderen tussen de 2 en de 9 gezinnen. De animatie is alleen in het Frans en totaal niet gericht op de eerder genoemde groep, maar op sport voor grotere/volwassenen. Elders op de camping staan ook seizoenplekken van Fransen met de gehele dag schoon sanitair. Bij de verhuurcamping was het aan het einde van de dag een stuk minder. Logisch als je de gehele dag je kinderen gewoon loslaat en ze ook onbegeleid naar toilet laat gaan. De receptie was wisselend: man: gaf aan dat de streek oninteressant was en er niets te doen was en alles te commercieel was... andere mevrouw was positiever... de WiFi is hopeloos en dat weten ze. 1 dag =.4 euro voor geen verbinding. De mevrouw van de receptie gaf aan dat dit de schuld is van de Franse overheid... Parijs en Lyon worden voorgetrokken...dit gebied blijft achter. Klopt! Maar dat boeit mij niet. Verkoop me geen product waarvan je weet dat het slecht/niet werkt. Dat doen ze dus wel. Het bereik van de normale providers is mager en heel wisselend. Ik had geen bereik, ook niet via roaming, mijn vrouw een beetje. Al met al, Lyon bezoeken ging prima, de rest is voor ons beroerd, al kunnen we ons prima voorstellen dat je hier best een fijne tijd kunt hebben. Wij niet.
Mening nr: 64355
Datum: 26-08-2015
Dhr. Marcel - Leiderdorp 
®  
juli - augustus 2015
(Echt)paar
Algemene indruk: 8| Kwaliteit Sanitair: 7| Hygiëne sanitair: 7| Ontvangst: 9| Faciliteiten: 8| Accomodatie/plaats: 9| Comfort: 8| Leiding van camping: 9| Animatie/Activiteiten: 7| Omgeving: 8| Prijs/Kwaliteit: 8|

Algemene beoordeling

Ligging nabij tolweg (15 a 20 min) en redelijke prijs/kwaliteit

Geen Campingaz omruilmogelijkheid, niet gevonden ook niet bij Le Clerc

Bezocht zonder reservering van 18 t/m 23 augustus. Leuke Engelstalige ontvangst. Niet zoveel plek vrij, maar toch een hele mooie gevonden met redelijk wat schaduw. Houtskool BBQ is toegestaan, voor mij erg belangrijk. Behoorlijk gedeelte van de camping is voor vaste plaatsen en daarna behoorlijk wat plek voor de kampeerders. Daarnaast ook veel plek voor de ingang voor de overnachters, die ze natuurlijk ook binnenin laten parkeren. Geen idee hoe dit met tarieven zit. Mooi schoon zwembad met overkapping, ramen worden bijtijds opengeschoven, dus het heeft wel een open karakter. Er is een apart pierebadje voor kleintjes. En ernaast een duo-glijbaan met lange glijbaan. De wegen zijn split/grind of asfalt. Plaatsen hebben gras. Jongen van grpoenvoorziening houdt het netjes met bewateren en maaien. Leuke bonsai-achtige boompjes en veel groen er omheen in het park. Hierin alle faciliteiten, met een heus fitnessruimte. Deze is alleen persoonlijk te reserveren en je zou er makkelijk met 8 man tegelijk in kunnen, schoonzoon heft er veel gebruik van gemaakt. Jammer dat de schoonmaak er ook een keer in moest voor reiniging, dit ging ten koste van zijn tijd. Winkeltje is idd niet veel, maar ze hebben wel een koelkast met koud Heineken bier, water. (Fles rose €9,= ) Pizza's waren eigengemaakt op hout klaargemaakt en smaakten goed, rond de €10.=. Bakje friet €2.50 maar erg groot en geen slappe hap zoals langs de tolweg. Receptie is open van 09:00-21:00. Wifi werkt met codes gratis te verkrijgen, maar idd in de buurt van receptie zitten, staat leuk loungesetje bij de deur. Animatie wel aanwezig, maar geen gebruik van gemaakt. Bijna iedere avond wel wat te doen, de muziek hoor jewel of het gejoel, maarja dat hoort er beetje bij. Het was overkomelijk zeg maar. De buren maakten soms meer lawaai. Omgeving :Wij reden naar Vienne binnendoor in 18 minuten, maar dan moet je stevig sturen met haarspeldbochten en groot hoogteverschil. Je kan buitenom op vlakkere weg in 30 minuten. Hauterives bezocht, erg mooi om te zien dat Palais Ideal. http://www.facteurcheval.com/ Wij hebben een leuke tijd gehad, mede gezien het mooie weer. 1 week lang genoeg voor ons. Zou er nog wel naar terug willen.
Mening nr: 64223
Datum: 16-08-2015
Mevr. Ellen - Heesch 
juli - augustus 2015
Anders
Algemene indruk: 8| Kwaliteit Sanitair: 7| Hygiëne sanitair: 7| Ontvangst: 8| Faciliteiten: 8| Accomodatie/plaats: 8| Leiding van camping: 7| Animatie/Activiteiten: 3| Omgeving: 5| Prijs/Kwaliteit: 7|

Algemene beoordeling

zwembad met leuke glijbanen, lekker restaurantje

slechte animatie, geen gebruik van de mogelijkheden van de camping, niets voor leeftijd 9 en ouder.

Camping met mooie voorzieningen: prima zwembad met glijbanen, en 1 kan overdekt worden. Sanitair goed, een extra schoonmaakronde 's avonds zou fijn zijn. Restaurantje prima. Riviertje, zeg maar beekje tot de enkels, geeft heerlijk verkoeling bij warme dagen. Winkel is er niet (alleen enkele planken met wat artikelen). Animatie is slecht. 1 Nederlands meisje, die wel keek wat voor kinderen er kwamen en dan een programma draaide. Overigens mochten er maar maximaal 16 kinderen meedoen. Zeker niet aantrekkelijk voor kinderen vanaf 8 jaar. Jammer want er waren mogelijkheden genoeg: voetbalveld, pingpong, badminton, volley. Alleen lag alles ver uit elkaar, speeltuintje voor kleine kinderen midden op de camping, net als het springkussen dat van 10-20 open was, voetbalveld ed. helemaal aan de andere kant in het park. Kinderen hadden niet echt een plek om elkaar te ontmoeten. Jammer. Nog een paar keer een showtje gezien, wel aardig, maar vooral gericht op de Franse vaste gasten (clown, karaoke, mama/papashow). Wifi werkt niet, alleen bij de receptie. Dichtstbijzijnde winkel 20 minuten rijden, ook andere activiteiten ver rijden. Tips: Leuk strandje bij Condrieu; in Hauterives: Paleis van de postbode; Vienne is de moeite waard. . Voor ons misschien nog een keer overnachten op deze camping, maar nooit meer voor een verblijf van 2 weken.
Mening nr: 61089
Datum: 14-05-2014
Fam. Guus - Schagen 
april - juni 2014
Gezin met tieners
Algemene indruk: 8| Kwaliteit Sanitair: 9| Hygiëne sanitair: 9| Ontvangst: 7| Faciliteiten: 8| Accomodatie/plaats: 8| Comfort: 7| Prijs/Kwaliteit: 6|

Algemene beoordeling

Tussendoor camping naar het zuiden: heerlijk sanitair

Zwembad was buiten gebruik

Eind april een tussenstop gemaakt op deze camping. Normale ontvangst, en omdat we later dan 8.00 uur 's morgens wilden vertrekken, mochten we gewoon een plekje op de camping. Die andere plekken, speciaal voor trekkers in het hoogseizoen, zagen er wel verzorgd uit, en liggen voor de ingang van de camping. Niet honderd meter verderop. Werkelijk heerlijk sanitair in een prettig verwarmd gebouw, en ook schoon. De huisjes op de camping waren gevuld met Franse gezinnen. De camping was redelijk leeg. Je kon er eten, volgens mij buiten. We hebben er geen gebruik van gemaakt. Er was ook een broodjesservice. Prima tussendoor camping.
Mening nr: 58991
Datum: 03-06-2013
Mevr. mama van 3 
juli - augustus 2012
Algemene indruk: 8| Kwaliteit Sanitair: 7|

Algemene beoordeling

Vorig jaar enkele dagen op deze camping geweest op doorreis naar Anduze. Mooie camping met ruime staanplaatsen. Mooi zwembad, riviertje. Daar wij enkele dagen bleven stonden wij op de camping. Er zijn ook plaatsen voor de camping (stop en go). Deze plaatsen zijn in de volle zon. Zou niet het gevoel hebben even bij te komen na een lange reis, om vervolgens de dag erna terug verder te rijden. Ook voor het sanitair moet je dan even lopen tot op de camping. Besluit: aanrader voor enkele dagen, maar niet voor 1 nacht.
Mening nr: 55611
Datum: 27-10-2011
Fam. Jans 
juli - augustus 2011
Algemene indruk: 6| Kwaliteit Sanitair: 7|

Algemene beoordeling

Wij hebben deze camping een tiental keer bezocht. Ze stond bij ons aangeschreven als gezellige camping waar we zowel voor doorgang als voor langere periodes verbleven hebben. Het riviertje aan de rand viel bij onze kinderen goed in de smaak en droeg, samen met de indruk van kleinschaligheid, bij tot de charme van de camping. Wij vonden het dan ook bijzonder jammer dat het riviertje afgelopen jaar niet meer toegankelijk was, droog stond en overwoekerd was met onkruid. De camping heeft sedert de overname door een keten veel van haar charme verloren. De doorgangskampeerders worden nu een honderdtal meter voor de ingang op een apart terrein gezet en zo eigenlijk buiten de camping gehouden. Ze mogen wel gebruik maken van de faciliteiten binnen de camping. Er is nauwelijks verschil tussen het tarief voor kampeerders binnen de camping en kampeerders op het parkeerterrein. Wij vinden dit niet ernstig en zullen de omweg naar deze camping dan ook niet meer maken.
Mening nr: 54719
Datum: 19-08-2011
Fam. Marjon 
juli - augustus 2011
Algemene indruk: 7| Kwaliteit Sanitair: 6|

Algemene beoordeling

Wij hebben 3 weken, met de vouwwagen, op de camping gestaan. Helaas hebben we niet zo'n goed weer gehad, wat deels de mening over deze camping bepaald. De camping ziet er goed uit, mooi aangelegd, een mooi nieuw zwembad, mooi nieuw sanitair, grote plaatsen, etc. Echt goed in geinvesteerd. Maar helaas stond menig voortent flink onder water, als het weer eens geregend had en als de mensen weg waren, werden daar gewoon weer nieuwe gasten op geplaatst voor 1 nacht ( voor meer dan 40,00 euro). Toiletten erg mooi en 3x per dag schoongemaakt, maar meer dan de helft van de toiletten waren 's avonds verstopt. Drukknoppen erg kwetsbaar. Lekkere warme douches! Na 20.00uur was het afwaswater bijna koud. Slechts 1 wasmachine voor de hele camping en niet goedkoop. Je kon inderdaad dagelijks broodjes bestellen, maar regelmatig had de bakker niet genoeg bezorgd(?). Personeel bar kwam niet echt professioneel over. Wifi werkte erg vaak niet. 4 Sterren??? En jammer, dat het visiteplaatje van de camping, de eigenaar, niet eens goedendag zegt, als hij langs fietst. Dat is toch het minste wat je kunt doen en erg bepalend voor een camping, een vriendelijke eigenaar is de eerste verdienste!!! Gelukkig hadden we erg leuke overburen en vrienden, die de eerste week ook een paar dagen op de camping stonden, waar we een hele gezellige tijd mee hebben gehad. Dan moet je er samen maar wat leuks van maken!! Dirk en Maud, sorry en succes!
Mening nr: 52747
Datum: 28-02-2011
Dhr. Dirk 

Algemene beoordeling

Hallo, Wij zijn Maud en Dirk de nieuwe beheerders van camping Lebontemps. wij wilden laten weten dat de camping vanaf dit jaar over een volledig vernieuwd sanitair blok beschikt en dat wij het grote zwembad verwarmd hebben, tevens installeren wij dit jaar ook nieuwe waterglijbanen voor meer plezier. Tot ziens deze zomer!
Mening nr: 51694
Datum: 29-08-2010
Fam. John 
juli - augustus 2010
Algemene indruk: 7| Kwaliteit Sanitair: 4|

Algemene beoordeling

Een mooie camping in een soort parkachtige omgeving. Plaatsen zijn ook wat verschillend van grote. Het terrein is zeker 4 sterren waard, maar het sanitair zeer zeker niet. Niet altijd lekker warm water. Een camping beheerder, die niet echt vriendelijk overkomt. Positief was wel dat je je brood of de Nederlandse krant de dag van te voren kon bestellen, en de andere ochtend bij de bar kon afhalen. Ook de prijs (30 euro voor 2 pers.) vonden wij aan de hoge kant.
Mening nr: 51593
Datum: 26-08-2010
Dhr. Jaap 
juli - augustus 2010
Algemene indruk: 9| Kwaliteit Sanitair: 7|

Algemene beoordeling

Mooie camping die parkachtig is aangelegd met veel groen, en vooraan de camping is zelfs een park met vijvers waar je heerlijk rustig kan zitten of picknicken. Deze camping is geschikt voor kinderen tot ongeveer 12 jaar, voor pubers valt er niet zoveel te doen, de animatie is op kleine kinderen gericht. Aan de achterzijde van de camping bevindt zich een beekje waar kinderen heerlijk kunnen spelen, dammen bouwen, visjes vangen.... Dat de beheerder niet vriendelijk zou zijn heb ik niet kunnen ontdekken, je kan best een praatje met 'm maken. typisch is dat veel mensen klagen over koud water en ik de 1e was die het kwam melden! Het veel besproken sanitair dan, niet het aller modernste maar over het algemeen goed schoon gehouden, alleen met regenachtig weer loopt het natuurlijk wat vies in, werd zeker 2x per dag goed schoon gemaakt. Probleem is wel de warmwatervoorziening, als je na achten wil douchen loop je risico op een koude douche, ook afwaswater was niet altijd warm. Men gaat echter voor seizoen 2011 het meest gebruikte sanitairblok vernieuwen (via mail bericht van kantoor Kawan gehad). Er komen redelijk veel kampeerders die verder trekken en 1 of 2 nachten blijven staan, op zich zonde want zo pik je niet de sfeer van de camping op en ontdek je niet wat de camping zoal te bieden heeft. Voor bezienswaardigheden moet je wel even in de auto, in directe omgeving niet veel bijzonders, maar binnen een uurtje rijden genoeg dingen te doen. Restaurant waar je naast pizza's ook enkele andere gerechten kunt krijgen, 2x pizza's gehaald, deze zijn prima, restaurant/bar zit er echter wat rommelig uit (franse slag). Leuk zwembad waar je even heerlijk kan opfrissen, met apart kinderbad. Goede tennisbaan a 5 euro per uur, incl. rackets en ballen. Heerlijk brood (op bestelling) en nederlandse kranten verkrijgbaar. Klein minpunt vonden we wel de temperatuur 's avonds, zo rond 9 uur was het nog maar 17 a 18 graden, ook al was het overdag tegen de 30 graden. Hier kun je prima een paar weken bivakeren maar lijkt me niet geschikt om meerdere jaren achter elkaar naar toe te gaan.
Mening nr: 51554
Datum: 25-08-2010
Fam. de vries 
juli - augustus 2010
Algemene indruk: 6| Kwaliteit Sanitair: 4|

Algemene beoordeling

Leuke camping- veel plaats- leuk zwembad maar niet echt geschikt voor kids onder de 2 jaar. Beekje op de camping is erg leuk voor de kinderen. Jammer dat de hygiene van de bar en restaurant de wensen over laat. De bediening loopt er een beetje armzalig-onproffesioneel bij, maar wij als NL hebben hogere maatstaven. Erg weinig te doen in de buurt, wil je er opuit dan moet je zeker 1 uur rijden. Veel rust, veel plaats-, slechte hygiene.
Mening nr: 50566
Datum: 08-08-2010
Dhr. Hof 
juli - augustus 2010
Algemene indruk: 6| Kwaliteit Sanitair: 4|

Algemene beoordeling

We waren op zoek naar een camping om te overnachten op doorreis. Eerst een ander op het oog maar deze camping werd direct aangegeven. We dachten laten we de bordjes maar volgen. Dat duurde dus nog wel even minstens 15 kilometer verder. Op zich aardige camping met plaatsen om te overnachten. Toiletten waren vies en stonken en waren erg klein en gedateerd. In het gebouwtje wat bestemd was voor degenen die 1 nacht blijven was geen warm water. Voor 4 personen waren we ? 44,- kwijt voor 1 nacht erg duur voor wat we kregen. Er was wel een zwembad maar deze ging al vroeg dicht en de man die er bij stond was verre van vriendelijk. Dus ook maar niet gezwommen.
Mening nr: 50564
Datum: 08-08-2010
Mevr. Zanden 
juli - augustus 2010
Algemene indruk: 7| Kwaliteit Sanitair: 4|

Algemene beoordeling

Mooie camping! Maar het sanitair laat echt te wensen over. Wij waren er eind juli 2010, de camping was echt niet vol, maar het sanitair was ronduit vies. Een toilet kapot, een onder de poep en de laatste had geen toiletpapier meer. en meer keus was er niet. Van een Kawan camping verwacht je schoon sanitair. Wij begrijpen niet waarom deze camping 4 * heeft!!!!!!!
Mening nr: 43764
Datum: 09-01-2009
Fam. R. de Jager 
juli - augustus 2008
Algemene indruk: 9| Kwaliteit Sanitair: 7|

Algemene beoordeling

We hebben hier een week een caravan gehuurd in augustus 2008. Gastvrijheid top en animatie ook heel erg leuk. Leuke en gemoedelijke camping met zeer veel faciliteiten, ongekend. Een aanrader, mooi groen, en rustig. Er staan wel Fransen uit Lyon op de camping maar daar hebben we echt geen last van gehad, maar ja ....waarom ga je naar Frankrijk. Restaurant was gesloten wegens overlijden eigenares echter dit wordt ruimschoots gecompenseerd door specialiteiten uit de streek aan te bieden. Bravo.
Mening nr: 41335
Datum: 10-08-2008
Mevr. Kerstin 
juli - augustus 2008
Algemene indruk: 8| Kwaliteit Sanitair: 7|

Algemene beoordeling

Mooie camping, mooie omgeving. Kids hebben zich prima vermaakt in t riviertje (schepnetje en waterschoenen mee!), op het springkussen en in het zwembad. Ivm sterfgeval was het restaurantje gesloten na paar dagen, zelf niet gegeten (hoorde er niet echt positieve geluiden over), maar er werd meteen gezorgd dat er elke dag eten gekocht kon worden, afwisselend pizza, lasagna, paella of kipgerechten (goede kwaliteit). Kinderanimatie heeft mijn zoon (9 jr) vrijwel geen gebruik van gemaakt-geen knutsel en verkleedkind). 3 avonden animatie: 1x proffesionele zang (goed, maar het eindigde abrupt omdat het niet begeleidt/aangekondigd werd door de camping. Disco idem. Bingo niet bezocht. Sanitair: zeer schoon, meerdere malen per dag schoongemaakt (daarom 7), altijd warm water bij douchen, maar wel oud en krakkemikkerige douchekoppen (wordt opgeknapt vlgd jaar), misten wc brillen! Leuk zwembadje en schoon.Grotere supermarkt wel ver weg! In de buurt aan te bevelen: Vienne is leuk stadje en Palais Ideal.
Mening nr: 38687
Datum: 26-03-2008
Mevr. Kerstin 

Algemene indruk: 10|

Algemene beoordeling

Mw. IVanjine heeft dezelde dag van mijn vorig berichtje nog contact opgenomen en onze aanvraag opnieuw in behandeling genomen. Wij zijn enthousiast over de inzet van haar om alles weer in goede banen te leiden. Wij kunnen dus toch onze vakantie gaan vieren op camping Le Bontemps! TOP! gr Kerstin
Mening nr: 38680
Datum: 24-03-2008
Mevr. marije IVANJINE 
®  

Algemene beoordeling

De camping is per 1 april 2008 verkocht aan de kawangroep. Alle reserveringen worden gewoon overgenomen door onze groep. In geval van twijfel kunt u mij een mailtje sturen zodat ik alsnog de gegevens kan controleren. Per 1 mei wordt Clare Dupond de beheerdster van deze camping; bij vele ongetwijfeld bekend als vorig beheerdster van de Val de Cantobre. Ook ik zelf (oud beheerdster Domaine des Plantas zal hier zeer regelmatig aanwezig zijn)Dit jaar gezien de korte termijn op Le bontemps geen grote veranderingen behalve waarschijnlijk als het nog gaat lukken een nieuwe speeltuin en een springkussen. Uiteraard worden er nu vanaf 1 april campingcheques geaccepteerd. Voor verdere vragen kunt u contact met mij opnemen maar u hoeft u zich geen zorgen te maken over uw boeking. Met vriendelijke groet Marije IVanjine
Mening nr: 38679
Datum: 24-03-2008
Mevr. Kerstin 

Algemene beoordeling

Moeilijk afspraken te maken met deze camping.. Het maakt niet uit welke mail je stuurt of om welke info je vraagt, iedereen krijgt standaard mail dat er plaats is en dat je moet reserveren via de website. Na het invoeren van de reservering op de website krijg je een bevestiging van je reservering en verzoek een aanbetaling te doen om reservering definitief te maken. Dat doe je dan braaf om vervolgens een aantal dagen later de melding te krijgen dat ze VOL zijn. Na een telefoontje is mij beloofd dat zij het geld retourneren, daar is het wachten nog op...... wordt vervolgd! (dit gebeurde in maart 2008)
Mening nr: 38140
Datum: 19-12-2007
Dhr. Peter 
juli - augustus 2006
Algemene indruk: 9| Kwaliteit Sanitair: 8|

Algemene beoordeling

Ook wij komen al jaren (soms slaan we een jaar over) bij Nardin op de camping. Het is altijd net of je thuis komt; de mooie groene camping straalt iets uit waardoor wij ook met onze kinderen (toch al puber+) nog graag hier een paar dagen bijtanken. Nardin is inderdaad iemand met gebruiksaanwijzing, maar als je hem eenmaal kent, begroet hij je ieder jaar even vriendelijk. Vanaf Utrecht is het in 1 dag te bereizen.... Je kunt altijd een plaats kiezen, tenminste, wij wel. Doe je zelf eens een lol en breng een nacht en een dag bij Nardin door, de ruime camping en het relaxte sfeertje zullen je doen verbazen... (zucht, wanneer mogen wij weer?)
Mening nr: 37280
Datum: 05-09-2007
Dhr. Ben van Aken 
juli - augustus 2007
Algemene indruk: 8| Kwaliteit Sanitair: 8|

Algemene beoordeling

Ik kom al jaren met mijn gezin camping Le Bontemps te Vernioz. Rust en ruimte biedt deze camping volop. ook het sanitair is brandschoon. Alhoewel wij nauwelijks frans spreken, leren wij door de jaren heen de campingbeheerder goed. Een aardige man, maar hij heeft zo zijn principes om de camping mooi en ordentelijk te houden. Voor de kinderen wordt in het hoogseizoen vaak aan animatie gedaan, maar ook de ouderen worden hierbij niet vergeten. Voor de dagelijkse boodschappen en voor contant geld moet je een stukje verder rijden. In het dorp Vernioz zijn er o.a. een bakker, een kleine supermarkt en een wijnwinkel met heel vriendelijke mensen. Een klein kwartiertje rijden en je komt een hele grote supermark (Carrefour) tegen. Daar zijn ook o.a. een kledingwinkel, een soort Blokker en een hamburger restaurant. Kortom, wij vinden dit een TOP-camping!!!

Campingtips in de buurt