Geplaatst door: Christina
Datum:
01.07.2011 20:11
Na de enthousiaste verhalen hier heb ik mij ook zo'n pitje aangeschaft. De 1e keer gaat alles goed maar de 2e keer dat ik het gebruik brandt niet alleen de gaspit maar ook de aansluiting flesje. De fles was goed aangesloten en gelockt.
Na enig onderzoek en proberen van een ander gasflesje blijkt de rubber afsluitring niet goed af te dichten.
Zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben. Want als het exemplarisch is dan breng ik deze terug en koop een nieuwe want ik vind het wel een heel handig ding.
Geplaatst door: marian
Datum:
01.07.2011 20:48
Wij hebben 2 zulke pitjes,elk apart gekocht bij een andere winkel en in een ander jaar, en herken het probleem niet. Misschien ligt het puur aan het exemplaar. Het beste is om jou pit om te ruilen, neem je gasflesje mee, en probeer ter plaatse het nieuwe exemplaar. We gebruiken deze eenpit elk jaar onderweg, en als extra pit.
Geplaatst door: ® Dennis
Datum:
01.07.2011 23:24
Praat me er niet van,,die dingen van de action zijn levensgevaarlijk!!
Ik heb er 3 gehad en gauw weer terug gebracht voor bij mij de boel in de brand stond.
Die van mij, alle 3, waren ook lek, en als ik hem aan deed leek die op het eerste gezicht goed te branden totdat ik het een tweede keer ging proberen sloegen bij mij de steekvlammen van de gaspit af.
Dacht eerst dat eentje dat deed, dus omgeruild en blijkt die het zelfde te doen, dus ik dacht, laat ik die andere ook nog maar een keer voor de zekerheid proberen en die deden dat dus ook, dus alle 3, voornamelijk als ik ze wat langer liet branden.
Heb ze terug gebracht en een tegoedbon gekregen want geld terug geven deden ze niet!!
Heb er toen 2 gehaald van Campinggaz bij obelink, en die branden wel heel mooi zonder gek te doen en zijn ook nog eens degelijker, mooier en veiliger, die laten ook geen gas ontsnappen bij het aansluiten van de gasbus.
Ik zou zeggen, zo snel mogelijk terug brengen, en koop ze van het merk campinggaz.
http://www.obelink.nl/kampeer-accesoires/kooktoestellen/campingaz-bistro.html?category_params=category_id%3D1223
Geplaatst door: Erik
Datum:
02.07.2011 02:12
Ik heb geen ervaring met die pitjes van andere merken dan Campinggaz.
Ik heb zelf een pitje dat je op de container draait van Campinggaz en een kennis van mij heeft de genoemde Bistro en is er lyrisch over dat ze een tweede heeft aangeschaft.
Geplaatst door: Jurgen
Datum:
02.07.2011 08:00
Wij gebruiken al enige jaren eentje van de action en die werkt prima. Geen gas lekkage of andere problemen.
Geplaatst door: Marie
Datum:
02.07.2011 10:20
Ik heb jaren een bistro gehad, tot die uiteindelijk ging lekken.
Nu 1 seizoen die van de action gebruikt, zonder problemen.
Geplaatst door: Christina
Datum:
02.07.2011 17:55
Bedankt voor jullie reacties. Ik ga eerst de mijne maar eens terugbrengen.
Misschien dan toch maar een Campingaz.
Geplaatst door: ® Duchemin
Datum:
02.07.2011 19:18
Levensgevaarlijk apparaat. Vorig jaar voorjaar een vistripje met wat vrienden, één van de jongens had zo'n éénpitter van de action. Leek handig om in de trekkershut soep te warmen oid. Zijn haar stond bijna in de brand, kwam me toch een steekvlam uit. Je snapt niet dat het verkocht mag worden. Dan maar beter iets meer geld uitgeven en iets goeds kopen.
Geplaatst door: Johanne
Datum:
02.07.2011 20:23
Ik heb er eentje van de Lidl gehad, een paar jaar geleden. Ook de tweede keer een steekvlam, gelukkig was het buiten. Familie van ons had hem ook, zelfde verhaal. Als je weinig budget hebt zou ik toch liever gaan voor een tweedehands campinggaz. Die heb je trouwens ook vaak in de aanbieding. Liever degelijke spullen in dit geval.