Caravanstalling Zuid Frankrijk (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Hans Kleijn 
, Datum:
02.03.2010 23:36
Ik ben op zoek naar een goede tip of advies voor een betrouwbare 'indoor'caravanstalling in Zuid-Frankrijk. Lieft in de buurt van Orange, maar het mag ook 'daar boven'.
Onze caravan is 5 jaar oud en die wil ik echt niet zo maar ergens achterlaten!
Benieuwd naar uw reacties!
Karin en Hans
Geplaatst door: ® tineke 
, Datum:
02.03.2010 23:42
Geplaatst door: tineke
, Datum:
02.03.2010 23:59
Tussen Nîmes en Arles, 75 km ten zuiden van Orange, ongeveer 22km vanaf de A9:
http://abcaravanes.fr/
(niet uit eigen ervaring)
Geplaatst door: Miep Kniep
, Datum:
03.03.2010 00:02
Als je de caravan nog verzekerd hebt, controleer dan wel even je verzekering. Bij de meeste caravanverzekeringen wordt er niets uitgekeerd als er iets met caravan gebeurd in een buitenlandse stalling (denk aan brand, storm, diefstal etc.)
Geplaatst door: ® Hans 
, Datum:
05.03.2010 14:49
De eerste tip van Tineke is een prima tip. (eigen ervaring). Onderhoud is ook mogelijk daar
Geplaatst door: joke van lier 
, Datum:
23.05.2010 16:34
Ik ben op zoek naar een stalling voor mij mooie camper (oldtimer), bij voorkeur overdekt, in de buurt van Nice, Grasse
graag uw reactie
Geplaatst door: Jeanne
, Datum:
23.05.2010 21:00
Ik weet niet of het nog zo is, maar via camping l'Arche in Anduze kan je je caravan stallen in een overdekte stalling. Wij hebben het wel eens gedaan en de caravan zag er keurig uit. Je kunt ze bellen, want ze spreken er Nederlands.
Geplaatst door: ® jp1950 
, Datum:
23.05.2010 22:45
De meeste verzekeringen vinden het niet goed als je caravan in het buitenland gestalt staat of er moet een clausule in opgenomen worden maar dan gaat ook je premie omhoog
Geplaatst door: José Hoogenboom 
, Datum:
04.01.2011 14:57
ook wij zijn op zoek naar een goede stalling voor onze old timer camper in de buurt van Nice Heeft iemand een goed adres??? BVD José
Geplaatst door: Dennis G. 
, Datum:
03.03.2011 00:18
Beste Karin en Hans,
Wij hebben onze caravan gestalt bij abc caravannes nabij Arles. Zoals hieronder genoemd. Dit is op zich een prima stalling, goede plaats, voldoende ruim (onze caravan is 7.70 lang en 2,50 breed) in een stevige loods. Echter op de site lijkt het een professioneel bedrijf echter op locatie is het niet anders dan loodsen op het platteland, ondanks dat het aan 1 rechte weg ligt zoek je je het ongans, afijn ik heb nu de coordinaten.
Daarbij doe je per mail of telefonisch zaken met een Franse dame welke goed Engels spreekt. Op locatie is het alleen maar Frans, ach dat heeft ook wel weer wat, beetje handen en voeten werk. Hopelijk hebben jullie er wat aan.
Geplaatst door: Karin 2
, Datum:
03.03.2011 09:28