De goedkoopste campings in Frankrijk gezocht!! (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Janette
, Datum:
13.06.2011 05:19
Heeft iemand enig idee, of er in Frankrijk nog campings zijn voor minder dan 15,- totaal per nacht voor 4 personen, in juli?
Het zullen vast municipalletjes zijn, maar misschien niet alleen...
Wie heeft een super tip voor mij?
Je snapt wel: ik hoef géén zwembaden of andere luxe.
Gewoon een mooi, en zo goedkoop mogelijk plekje.
Geplaatst door: Nico
, Datum:
13.06.2011 08:18
Geplaatst door: Angelique
, Datum:
13.06.2011 08:57
Geplaatst door: ® tineke 
, Datum:
13.06.2011 09:39
, Datum:
13.06.2011 09:42
In de Ardeche, aan een riviertje:
Camping aire naturelle Domaine de Jossoin.
Enorm veel ruimte op een glooiend terrein:
Camping-frankrijk.nlCamping Domaine de Jossoin in LargentiereAlles wat u wilt weten over deze camping in Ardèche
Dit schreef iemand een tijd geleden op het forum over deze camping:
"Ik heb nu al 5 keer samen met mijn vrouw en 2 kinderen op deze camping gestaan. De camping ligt ongeveer 2 kilometer van Largentiere vandaan. Largentiere is een erg mooi dorpje met allerlei gezellige terrasjes en eetgelegenheden, ook zijn er iedere week weer marktjes.
'Chez coco' (Domaine de Jossoin) is een rustige, leuke en gezellige camping. Op deze camping heb je alle ruimte en hoef je niet bang te zijn voor geluidsoverlast. De camping ligt pal aan een riviertje. de camping staat bij een prachtig groot chateau dat is gebouwd in de Franse oude stijl. In dit chateau is een gezellig restaurant en bar met een leuke bediening. De camping bevat ook een goed sanitair. Ook is de camping zeer geschikt als je je hond mee wilt nemen. wij zijn nog altijd zeer tevreden over deze camping. Ook wil ik er nog bij zetten dat deze camping zeer goedkoop is. wat heel fijn is want zo konden wij meer geld uitgeven aan andere leuke uitjes. "
, Datum:
13.06.2011 09:48
Camping aire naturelle Mas Carrière in de Gard:
Camping-frankrijk.nlCamping Aire Naturelle Mas Carrière in Saint André de MajencoulesAlles wat u wilt weten over deze camping in Gard
http://www.camping-mas-carriere.com/
De camping ligt in een appelboomgaard direkt aan de Herault(die daar nog niet zo groot is, maar er werd in gezwommen en van de 'rotsen' af gesprongen).
De plaatsen zijn vlak, op gras en bij sommige plaatsen is een soort pergola gemaakt, waarop de paar Nederlanders, die daar kampeerden, doeken hadden opgehangen om schaduw te creeeren. Er waren ook bomen, die voor de nodige schaduw zorgden.
Er loopt een pad naar beneden naar de rivier (50 m).
Aan de andere kant van de rivier liep wel de doorgaande weg, overdag had je daar geen last van, maar ik weet niet hoe dat 's nachts is.
Voor de boodschappen moet je naar het plaatsje Ganges, 13 km verderop. Daar is een Super-U.
We hebben deze camping in 2009 bezocht(we hebben er niet gekampeerd).
, Datum:
13.06.2011 09:53
, Datum:
13.06.2011 10:06
, Datum:
13.06.2011 10:10
, Datum:
13.06.2011 10:17
, Datum:
13.06.2011 10:24
Geplaatst door: Janette
, Datum:
13.06.2011 10:36
Hartelijk bedankt voor alle snelle reacties tot nu toe!
Ik heb alles bekeken: er zitten prachtige campings tussen.
Die ik zeker ga onthouden!
MAAR:
Wij zijn alleen met 2 zoons van 16 en 18 jaar die dus volwassen tarieven hebben, waardoor al deze campings tussen 16 en 20 euro uitkomen.
Ik zou heel graag LAGER dan 15 euro in totaal willen besteden!
Dus voor 4 volwassenen + tent (+ klein bijzettentje)
Kan dat nog in Frankrijk anno 2011?
Geplaatst door: Fam. Oskam
, Datum:
13.06.2011 10:37
Geplaatst door: Antonia
, Datum:
13.06.2011 10:59
Geplaatst door: tineke
, Datum:
13.06.2011 11:13
Geplaatst door: jacq
, Datum:
13.06.2011 11:28
Geplaatst door: Marianne(junior)
, Datum:
13.06.2011 11:28
Geplaatst door: Noa
, Datum:
13.06.2011 11:48
Municipal Il D'Or in Amboise aan de Loire.
Camping-frankrijk.nlCamping de l'Ile d'Or d'Amboise in AmboiseAlles wat u wilt weten over deze camping in Indre et Loire
http://www.camping-amboise.com/
Als ik goed reken voor 4 personen zonder elektra kom je op 14,95 per nacht.
Het is een erg leuke plek de cmaping ligt op een eiland in de Loire met prachtig uitzicht op het kasteel ('s avonds mooi verlicht), Amboise is gezellig, het kasteel en het museum van Leonardo da Vinci zijn zeker de moeite waard. Vele leuke plekjes en kastelen in de nabije omgeving. Heel vriendelijk personeel en destijds (2 jaar geleden) was de wasmchine gratis.
Het gemeente zwembad ligt direct naast de camping, je loopt er zo naar toe en als campinggast mag je voor een euro ofzo naar binnen. Verder ligt achteraan op de camping nog een groot voetbalveld.
Plekken zijn erg ruim en bijzettent is toegestaan.
Geplaatst door: ® Irene 1 
, Datum:
13.06.2011 12:14
Geplaatst door: Texel
, Datum:
13.06.2011 12:59