verjaardag op de camping (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Wim 
, Datum:
16.06.2013 19:59
Geplaatst door: Jan
, Datum:
16.06.2013 20:41
Je zou de kinderen op de camping ook uit kunnen nodigen om mee te gaan naar een McDo, een Happymeal lusten ze vast allemaal. Hoef je je niet druk te maken over welk gebak en al of niet slagroom.
Geplaatst door: Noa
, Datum:
16.06.2013 20:49
Onze kinderen zijn niet in de vakanties jarig dus zelf nooit iets hoeven regelen.
Maar misschien is het leuk om bijvoorbeeld voor de vriendjes die hij op de camping heeft pannekoek te bakken en die mogen ze dan zelf versieren? Of cakejes versieren? Slingers, vlaggetjes en ballonnen neem je van huis mee en dan versier je jullie plekje.
Of, als je liever geen anderen erbij wilt: misschien mag zoon kiezen wat jullie die dag gaan doen? En wat jullie die dag eten?
Geplaatst door: m
, Datum:
16.06.2013 20:49
Ja leuk, met z'n allen naar de Mac. Moet je wel een bus huren.....
Geplaatst door: gonda
, Datum:
16.06.2013 20:51
Vrienden van ons hebben op een warme dag ijstaart getracteerd, op een zeer warme dag. Dit was wel in Italië en gewoon in een grote super te koop. Slagroom spuitbussen heeft zelfs de Lidl in Frankrijk, ook lekker op de koffie ipv koffiemelk. Nemen altijd een busje mee.
Pannenkoeken of poffertjes bakken en trakteren voor het straatje waar je staat is ook een idee.
Succes!!
Geplaatst door: mar3tent
, Datum:
16.06.2013 20:52
Ook jarige kinderen op camping, nooit over nagedacht om vooraf te bedenken wat er voor taart er zou zijn..altijd gedacht (en het was ook zo ;-)) dat dat wel goed zou komen..
Maar je kunt van huis uit ook zakje banketbakkersroom meenemen. Dat poeder kun je kloppen met water of slagroom. Kun je die vlaaibodem mee vullen, dan nog die jonkerfris er overheen et voila..
Maar ik vind het knap dat er zelfs ouders zijn die er over nadenken om kadootjes van de action mee te nemen voor geval andere kinderen jarig zijn op de camping... ben al blij als ik voor jarige (eigen kind) zelf paar kadootjes in de koffer kon stoppen..
Tips voor spelletjes vieren: flessenvoetbal, en waterballonnen meenemen. (zaklopen met de slaapzak zouden ze van mij nooooit mogen ;-))
Geplaatst door: m
, Datum:
16.06.2013 21:14
Ha, mar3tent, herkenbaar. Ik kocht ooit eens na een tip allerlei kleine cadeautjes voor onderweg voor de kinderen. Topidee vond ik het. Alleen jammer dat ik ze na de vakantie terugvond boven op de kast in de speelkamer. Compleet vergeten...... Ook zonder cadeautjes overigens een prima reis gehad :-)
Geplaatst door: Lotte
, Datum:
16.06.2013 21:25
Fijn dat er zoveel reacties zijn, dat gaat wel goedkomen. M'n zoontje wil cakejes versieren, zegt hij nu. Dus dat worden inderdaad Madeleines kopen ter plekke en slagroom(fijn dat dat er ook is ja) en snoepjes erop. Wat het hier thuis ook altijd goed doet zijn de chipskettingen maken, dus wellicht gaan er nog dropveters de tas in. En waterballonnen is ook een goed idee ja!
Ik kom trouwens niet al jaren in Frankrijk, we zijn een aantal keer geweest maar de afgelopen jaren steeds in Italie, vandaar mijn vraag dus. Vorig jaar Italie viel me namelijk op dat er nauwelijks iets was van lekkere koeken/taart. Tenminste, wat betaalbaar was en een beetje goed formaat had..
Geplaatst door: ® Doortje 
, Datum:
16.06.2013 22:35
Praktische tip: Kijk uit met slingers-tent & regen !
Wij waren 12,5 jaar getrouwd, en lieve buren op de camping hebben ons tent versierd met slingers en ballonnen
Helaas 's-nachts regen - en je wilt NIET weten hoe onze nieuwe voortent er uit zag - vlekken zijn er nooit meer uitgegaan !
Geplaatst door: Nancy
, Datum:
16.06.2013 22:44
Ik kan me zo voorstellen dat een kind van 7 best al eea in zijn hoofd heeft hoe zijn verjaardag te willen vieren. Ik zou het van het moment af laten hangen. Zijn er veel vriendjes op de camping bv. Je kunt nu wel vanalles bedenken en meenemen maar misschien wil je op de dag zelf alles toch anders.
Een traktatie is zo gehaald, Franse kinderen zijn immers ook weleens jarig ;)