Echte stilte in de nacht en ruimte (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Nathalie 
, Datum:
14.10.2018 17:44
Iemand een leuke camping met veeeel ruimte en ook een gevoel van ruimtelijkheid en echt stille nachten? Drome, Morvan.
Geplaatst door: ® Esther B 
, Datum:
14.10.2018 18:28
La Motte in Saillans is een camping met hele ruime plaatsen, heerlijke kampeersfeer, gezelligheid met een borrel als je dat zoekt en anders volledige rust en stilte!
Geplaatst door: mar3tent
, Datum:
14.10.2018 18:41
ik raak beetje in de war van de vele - of toch 1?? - nathalies op het forum die een camping wil waar je met een laser kunt varen, tevens dat dat een naturistencamping is vlak bij een dorp, eventueel in de buurt van chambery, of toch gap-seyne of Die, waar je toch ook kan golfsurfen, waar het stil is in de nacht, maar dan in de drome of de morvan, met veel ruimte, zoals ze afgelopen jaar ook in Zweden heeft gehad...
Of geven de meesten altijd gewoon antwoord zonder naar de naam van de vragensteller te kijken ;-) De meesten mensen kan ik hier best plaatsen met hun voorkeuren voor wat ze zoeken maar bij de naam Nathalie raak ik in de war. Het zijn er teveel (het gekke is al die jaren op school/prive/werk ken ik nog steeds maar 1 nathalie.. dus in mijn leeftijdscategorie kom je die naam amper tegen)
Anyway: Nathalie ik heb verder geen tip voor je; nooit in de morvan geweest, wel in de drome maar er komt niets met veeeeel ruimte in me op.
Geplaatst door: ® tineke (webmaster) 
, Datum:
14.10.2018 18:45
Geplaatst door: Som
, Datum:
14.10.2018 19:06
IK ken ook een Nathalie, maar die noemen we natte Alie
, Datum:
14.10.2018 19:14
Geplaatst door: Hans030 
, Datum:
15.10.2018 20:10
Eventueel ken ik wel een mini-camping in de Drome die aan je criteria voldoet, maar daar is ook verder niets. Alleen maar de camping. Max 15 plaatsen.
Maar zoek je dat of toch iets meer te doen?
Geplaatst door: Henny
, Datum:
15.10.2018 22:26
www.campingfrankrijk.eu/categorie/natuurcamping/?fwp_regios=bourgogne&fwp_gebieden=morvan
Misschien vind je hier iets tussen. De campings in de Morvan zijn over zijn geheel genomen rustig , je kunt dan nog gaan filteren op verschillende zaken.
Je kunt ook zoeken op natuurcampings of kleine campings.
https://www.kleinenfijncampings.nl/frankrijk/bourgondie/
Succes
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids 
, Datum:
16.10.2018 01:06
Drôme of Morvan, is nogal een verschil, qua gebied. Mijn idee bij jouw vraag: vergeet campings, neem een camper. en overnacht dan gewoon wild (maar legaal) bij de Roche du Solutré, iets zuidelijker dan de Morvan, maar nog steeds in de Bourgogne, en richting Drôme. http://www.hurktoilet.nl/camperplaatsen-frankrijk.php
Geplaatst door: ® RR 
, Datum:
22.10.2018 15:34
Geplaatst door: Henny
, Datum:
22.10.2018 15:59
http://www.morvan.info/minicamping.html
Tijdens een rondwandeling vlakbij deze camping ( mini camping) gekomen. Je staat hier echt op een hele stille plek.......waar het ook s'nachts nog eens aarde donker is!
, Datum:
26.10.2018 16:30