Camping des grottes weinig info (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Mermaid
, Datum:
10.02.2019 11:40
Beste mensen,
Vorig jaar hebben we een tweede camping gedaan tijdens onze vakantie. Want we zoeken meestal iets voor rust en daarna vermaak. We gaan als eerste naar la Serre en wilden kijken wat er daarna nog leuk is voor de kinderen. Camping des grottes lijkt op hun pagina geweldig, maar er zijn eigenlijk alleen maar oude reviews te vinden. Is er iemand vorig jaar nog geweest en kan vertellen hoe het er was? Ik las op zoover iets over te druk en overlast, maar ligt dat misschien aan de plek waar je staat? Een andere optie die we open houden is om alvast een stuk noordelijk te trekken en daar iets voor de kinderen te zoeken. Dus die ideetjes zijn ook welkom. Fijn is een speelrivier ( kids zijn geen sterke zwemmers, liever niet te sterk-stromend) of een eenvoudig waterpark, het is voor hooguit een week, standplaats liefst beetje rustig. De omgeving vinden we dan iets minder belangrijk, dat hebben we al een beetje in de Ariege en Pyreneeën gedaan, dus is puur voor de kinderen dat ze nog ff kunnen rauzen.
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids 
, Datum:
10.02.2019 12:05
Lang geleden dat ik er was, maar wellicht is le vieux moulin in Ispagnac (bij Florac) aan de Tarn wat. Of anders - wel stuk oostelijker - de aire naturelle in La Motte Chalançon (Ferme de Clareau, als ik me goed herinner) met zwembad, aan beek.
, Datum:
10.02.2019 12:12
Inmiddels gezien dat des grottes nog wel wat gastvrijheid kan leren.
Maar Peter, dank voor je tips, ik ga er mee aan de slag. De Tarn is een leuke optie ja, niet te ver weg zodat we in 1 dag kunnen opbreken en opbouwen vd tent. We hebben best een behoorlijke tent toch. Dank voor je meedenken!!
Geplaatst door: ® tineke (webmaster) 
, Datum:
10.02.2019 15:21
, Datum:
10.02.2019 15:38
, Datum:
10.02.2019 15:58
, Datum:
10.02.2019 16:06
, Datum:
10.02.2019 16:09
Dank je wel Tineke voor je tips. Ik heb ze allemaal op een briefje gezet, want we zijn even aan t uitstippelen hoe we het gaan doen. Deze campings doen zeker mee!! Nogmaals bedankt!!