La Sousta met jeugd. (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Sonja 
, Datum:
12.02.2019 21:42
La Sousta lijkt mij echt zo'n mooie camping, maar is er nu wel of niet nog oudere jeugd (16+) en kunnen zij nog ergens zitten snachts zonder weggestuurd te worden?
De meningen zijn zo verschillend van de laatste paar jaar.
Wie is er afgelopen twee jaar geweest en kan mij hier wat over vertellen?
Geplaatst door: ® tineke (webmaster) 
, Datum:
12.02.2019 22:58
, Datum:
13.02.2019 09:17
Ja deze had ik gelezen, dankje! Hoopte dat er nog meer mensen zijn geweest, misschien afgelopen jaar.
Geplaatst door: Marike 
, Datum:
14.02.2019 16:37
Voorheen kwam er teveel jeugd waardoor er geluidsoverlast was op de camping. Daar heeft de eigenaar nu wat tegen gedaan waardoor het een ideale camping is voor iedereen, dus ook voor jeugd. Plaatsen zijn ook mooi ruim!
Geplaatst door: ® tineke (webmaster) 
, Datum:
14.02.2019 18:21
, Datum:
14.02.2019 21:03
Ik heb met de eigenaresse gemaild en zij schrijft mij letterlijk dat het om 23.00 helemaal stil moet zijn en dat ze absoluut geen plek hebben voor de jeugd om te chillen, niet op de camping, niet bij de rivier en ook niet net buiten de camping. Dus ik durf het niet aan. Vind het heel erg jammer want de camping zelf lijkt me heel erg mooi, misschien over een paar jaar als alleen ons kleine zoontje nog meegaat.
Geplaatst door: ® nouk 
, Datum:
17.02.2019 18:03
Hoi,
ik zie dat je al besloten hebt om niet heen te gaan. Ik denk dat dit een verstandige keuze is geweest. Wij zijn van 2012 tot 2017 naar La sousta geweest en de eerste 3 jaar was het een top camping voor de jeugd. maar de laatste 2 jaar mochten we niks meer, bij het zwembad waren we blij als we mochten blijven liggen en 's avonds moesten we de camping af en de politie stuurde ons alle kanten op. De camping betitelde ons overigens ook nog als een stuk tuig. Ik ben de afgelopen 2 jaar wel nog langs geweest, omdat de vaste vrienden er stonden, maar dit was niet met veel plezier. Dus verstandige keuze om niet te gaan, helaas.
, Datum:
17.02.2019 20:20
Bedankt voor je berichtje, dit klinkt inderdaad echt niet leuk!
We zijn er nog niet helemaal uit waar we nu heen gaan. Mag ik vragen waar jullie nu zijn geweest en heengaan?
Geplaatst door: ® nouk 
, Datum:
18.02.2019 22:16
Wij gaan dit jaar voor de tweede keer naar l'arche in Anduze, ook een hele leuke camping. De plaatsen zijn wel een stuk kleiner, maar dat heeft dan ook wel weer wat. Voor de jeugd is het hier prima, overdag bij de rivier en 's avonds bij de rotsen. De camping heeft ook een leuke bar/restaurant en altijd een leuke animatie voor iedereen: Volleybaltoernooi, voetbaltoernooi en meer.
Het jaar hiervoor naar Castel Rose geweest, deze camping ligt naast L'arche, was ook een erg leuke camping, de rivier is alleen iets ondieper. De reden waarom wij naar l'arche gingen was voor de grotere plekken, overigens hebben ze het vorig jaar veranderd en de plaatsen zijn wat groter. Beide campings erg gezellig!
, Datum:
19.02.2019 10:33
Camping l'arche zat helaas ook vol op twee lelijke plekjes na... Le castel rose heeft nog 1 plekje maar is wel 400 euro duurder dan les genets d'or, das best een hoop geld.
Volgend jaar in november boeken.... :)