Camping de Bérard (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Rob87 
, Datum:
13.02.2019 13:05
Hallo allemaal,
Wij overwegen dit jaar met twee baby's naar camping de Bérard te gaan (Zuid-Frankrijk). Ik word op hun eigen site niet zo veel wijzer. Nu heb ik gelukkig op het forum een foto-album gevonden van Johan (waarvoor dank!!), waardoor ik een beter beeld bij de camping heb.
https://photos.app.goo.gl/Dov82BdStyPSB7obA
Wat zijn jullie ervaringen met deze camping? Hoe groot zijn de plekken? Sta je niet zo hutje mutje boven op elkaar?
Is er verder voldoende schaduw? Op de foto's was te zien dat de tenten van Rent a tent in een mooi bosachtig stukje staan, zijn in datzelfde stukje ook 'gewone' kampeerplaatsen te vinden?
Aan de hand van de campingplattegrond: wat zijn plaatsen waar je niet wilt staan en welke plaatsen zijn wel aan te raden?
Is de camping makkelijk te bereiken?
Verder nog tips/dingen die handig zijn om te weten?
, Datum:
18.02.2019 10:27
Geplaatst door: Manus 
, Datum:
18.02.2019 10:36
Bij de meningen zie je veel meningen met een groen envelopje. Deze mensen kan je mailen. Wellicht is er bij hun iemand die je een antwoord op de vragen kan geven.
Geplaatst door: ® Johan 
, Datum:
18.02.2019 13:48
, Datum:
18.02.2019 20:54
Dank voor je uitgebreide reactie! We kamperen met eigen vouwwagen. Zijn er nog wel wat gewone staplaatsen? Om als een van de weinigen tussen allemaal huurobjecten te staan vind ik niet wat.
Hoe zijn de nachten er verder? Koelt het ‘s nachts nog een beetje af vanwege de ligging?
Geplaatst door: ® Johan 
, Datum:
18.02.2019 21:20
Op het deel waar een aantal tenten van rent-a-tent stonden staan geen mobile-homes en er is schaduw.
Met een vouwwagen zijn daar best wel geschikte plekken.
We hebben er niet overnacht (we stonden op een camping aan zee). Gezien de hoogte van de camping verwacht ik niet dat het er 's nachts flink afkoelt. Ik denk dat je er in het hoogseizoen om middernacht nog lekker kunt buiten zitten in dunne kleding (24-28 graden). Wij vinden dat wel lekker, maar sommige mensen geven de voorkeur aan nachten waarin je echt wel een trui moet aantrekken. Als je echt koelere nachten wilt hebben, dan moet je veel hoger zitten en/of meer naar het noorden.