Geplaatst door: Lianneke
Datum: 07.01.2024 22:10
Ik heb al veel gegoogled maar ik kom er niet uit.
Wij reizen met een camper en staan graag op een kleine camping max 40 plaatsen We wandelen graag en starten de route het liefst vanaf de camping. Nu onze hond wat ouder wordt worden routes ook korter.
We zijn dus op zoek naar een kleine camping waar vandaan er mooie wandelroutes starten. We willen naar de Jura en de Ain. Ik hoop dat iemand ons de gouden tip kan geven.
Geplaatst door: Jan
Datum: 08.01.2024 09:23
Kijk eens op Komoot. Daar staan heel veel routes op en kun je ze ook zelf maken. Succes
Geplaatst door: Lianneke
Datum: 09.01.2024 17:54
Bedankt voor de reacties. Zit zeker wat tussen. We gaan in augustus dus kunnen doorrijden wanneer het vol is. We hebben inderdaad een kleine camper.
Geplaatst door: J
Datum: 09.01.2024 19:43
Camping Etang du Goulot?
Camping Etang du Goulot ligt in het hart van de Morvan, tussen Château-Chinon, Vezelay en Avallon, in Lormes met een rijk historisch en cultureel erfgoed (kapel van de twaalfde eeuw wallen, de oude wijk, of Château des Moulins).
Vanaf Camping Etang du Goulot heeft men toegang tot meer dan 200 kilometer aan wandel-, ruiter-en mountainbikeroutes.
Geplaatst door: freekvo
Datum: 10.01.2024 08:02
Hetzelfde geldt voor de (gratis) app Wikiloc. Je daar zoeken naar wandelingen vanaf de plek waar je zit of die daar langskomen.