Flower Camping St lambert Millau of camping les deux Vallees in nant
Geplaatst door: Ivo
, Datum:
30.06.2025 18:44
Wij willen nog een dikke week in deze omgeving doorbrengen. We zoeken een camping aan een rivier voor de hond met zwembad voor ons, of ook de rivier als die geschikt is. Het liefst zouden we kunnen wandelen vanaf de camping en dan niet teveel stijgen en dalen ivm een versleten knie.
Pre voor nant is het dorpje dichtbij, tegen vind ik de reactie van de eigenaars als er negatieve dingen benoemd worden. Dat staat me echt tegen.
Pre voor St lambert is het wandelpad naar Millau. Wie helpt ons kiezen?
Geplaatst door: ® Johan 
, Datum:
30.06.2025 23:46
Geplaatst door: An 
, Datum:
01.07.2025 14:15
St Lambert is een heerlijke camping, het is heerlijk zwemmen in de rivier, we zijn er 2x keer geweest. Maar wandelend naar Millau vonden wij iets te ver.
Geplaatst door: Ivo
, Datum:
01.07.2025 14:55
Johan,dat is vast een leuke camping,maar bij St lambert betaal ik 13€ per nacht..
Jammer dat lopen naar Millau te ver is. Maar we kunnen dus iig even met de hond de camping sf
Geplaatst door: An 
, Datum:
01.07.2025 15:59
Dat kan zeker. Mijn schoonzus en zwager waren er ook met hun hond en zij hebben het ook fijn gehad
Geplaatst door: ® Annette 
, Datum:
01.07.2025 16:19
Wij vonden de rivier bij St. Lambert heel fijn, ook voor de hond. Je kon toen langs de rivier, niet altijd even makkelijk, naar Millau. Kom je op een gegeven moment op het fietspad dat dwars door camping Les Rivages loopt.
De hond uitlaten vonden wij iets lastiger.
, Datum:
01.07.2025 16:28
Wij zijn in Nant op deze camping geweest
Camping-frankrijk.nlCamping Le Roc qui Parle in NantMeningen over deze camping.
Hele aardige eigenaren, op loopafstand van Nant. Even door de rivier waden op het laagste punt, en dan zo door naar Nant. Ook een pluspunt, vonden wij tenminste, heel betaalbaar.
Rivier was wel koud, toen tenminste. Ligt natuurlijk ook wel aan het weer van voorafgaande weken.
Je kon er heerlijk met de hond wandelen want het totale oppervlak wat de eigenaar in beheer heeft is heel groot.
, Datum:
01.07.2025 16:30
Ivo, het is wel een terrassencamping dus misschien toch niet geschikt i.v.m. de versleten knieën.
Geplaatst door: ® as 
, Datum:
01.07.2025 18:25
Misschien is camping Larribal in Millau een optie, eenvoudig, met zwembadje en aan de rivier. Iets verderop ligt een soort pontonbrug waarmee je makkelijk aan de overkant komt. Camping ligt dichterbij Millau dan eerder genoemde campings. Camping wordt veel bezocht door parapenters,