De eerste keer italie Toscane
Geplaatst door: ® harm 
, Datum:
22.08.2025 10:21
Beste forumleden
Het is vraag op het verkeerde forum maar omdat italie geen of niet zn fijn forum heeft als deze stel ik hem hier.
wij willen volgend jaar graag een reisje maken met de caravan naar toscane maar weet niet hoe en waar ik moet beginnen.
Graag jullie hulp !
Dit is wat we willen:
mooie camping met zwembad,brood service in de buurt van dorp zee fiets mogelijkheden en leuke omgeving
hoe ga ik dit vinden
Geplaatst door: Noa 
, Datum:
22.08.2025 10:57
Googelen, maar dat natuurlijk niet het antwoord dat je zoekt. Kijk eens bij camping Valle Gaia, die tikt wel bijna je hele wensenlijstje aan. Fijne camping in prachtige omgeving!
Geplaatst door: Cornelis 
, Datum:
22.08.2025 11:20
Misschien camping Montescudaio bij Ceccina? Of Albatros Village iets verderop?
Geplaatst door: ® Noren-63 
, Datum:
22.08.2025 13:50
Misschien kun je iets vinden op www.ciaotutti.nl door daar "campings toscane" als zoekterm te gebruiken. Deze site geeft sowieso veel informatie over Italië.
Van familie weet ik dat een kampeerplek van 40-50 m2 op een italiaanse camping als "groot" wordt betiteld, iets om rekening mee te houden?
Geplaatst door: PetraHM 
, Datum:
22.08.2025 17:10
Ik ken het zelf niet, maar mijn zus is meerdere malen naar Montcatini geweest, camping Belsito
Geplaatst door: koen 
, Datum:
23.08.2025 16:21
ga je met kinderen op pad, zo ja, welke leeftijd? zoek je een wat grotere camping of een charmecamping?
Geplaatst door: ® harm1 
, Datum:
23.08.2025 17:08
We gaan zonder kinderen
We willen in de maand mei/juni gaan
middelbare leeftijd 55+
We nemen graag ook de elektrische fietsen mee
zoeken geen rustige camping dus wel waar iets te beleven valt
We zoeken geen kleine camping maar het mag wel als het gevoel goed is