Nu ook al chatGPT in de meningen ?
Geplaatst door: Rob
, Datum:
27.11.2025 09:15
Ik las zojuist de laatste mening over een camping, van ene fam Van den Buis.
Camping-frankrijk.nlCamping La Santoire in Saint Bonnet de CondatMeningen over deze camping.
Nu ben ik beroepshalve best veel bezig met AI, dus ik heb vast last van beroepsdeformatie. Maar toen ik deze mening las dacht ik echt: Zijn mensen tegenwoordig nu ook al te lui/beroerd om een mening zèlf te verwoorden ?
Als, naast de campingbeschrijvingen, ook de meningen al met chatGPT worden gegenereerd, zie ik het somber in voor deze website.
Geplaatst door: Herman 
, Datum:
27.11.2025 09:25
Helemaal mee eens. Dit soort meningen heeft geen enkele zin. Ik lees ook de op deze site geplaatste omschrijvingen van de campings niet meer. Als ik kijk naar de omschrijvingen van de campings die ik ken klopt er veel niet. Zo las ik laatst bij een camping dat er een uitgebreid restaurant zou zijn, terwijl ik weet dat er slechts 1x in de week een pizza kar staat!
Geplaatst door: Labrador
, Datum:
27.11.2025 09:41
Een eerste en enige mening met een 10 als cijfer
En dan de AI tekst
Zou zo maar familie van of de eigenaren zelf kunnen zijn
Maar het is weer eens iet anders als
Ik zoek een pareltje met ????
Geplaatst door: ® Ineke 
, Datum:
27.11.2025 10:30
De mening is volgens mij niet van de eigenaren, deze jongens hebben in 2022 meegedaan aan Ik Vertrek.
, en hebben een andere naam. Familie kan natuurlijk altijd…chatgpt is niet verboden maar idd wel een beetje gemakzuchtig..
Geplaatst door: Rob
, Datum:
27.11.2025 10:49
Meestal stel je een vraag aan zo'n ai-tool in de vorm van een "prompt".
De grap is dat er dus wel enige moeite is gedaan om dit verhaal gegenereerd te krijgen, namelijk die prompt.
Deze "prompt" was waarschijnlijk beter geweest als mening.
Het kan natuurlijk altijd knip- en plakwerk zijn geweest van een ander stuk, reeds bestaande, tekst. Maar het blijft rieken naar ai-tekst.
Geplaatst door: Susanna 
, Datum:
27.11.2025 14:51
Moesten we hier 14 dagen op wachten?
Volledig eens met Rob - dan haak ik af. Voorheen met plezier meningen gelezen, maar als het dit soort wordt, ben ik weg!
Geplaatst door: ® irenem 
, Datum:
29.11.2025 14:41
Ik lees ook niet meer de omschrijving van de campings die hier vermeld worden. Alleen nog de meningen en die vergelijk ik met de reviews op Google bijvoorbeeld.
Ik was wel getriggerd door de mening van de genoemde camping en dus opgezocht en ook de website.
Een van de nieuws berichten op de website van de camping is dat deze te koop staat.