Hallo,
Wij zijn op zoek naar een eenvoudige camping aan het meer van serre ponçon. Bij voorkeur in de buurt van Embrum. Ons belangrijkste critera is een schaduwrijke plaats, wat niet eenvoudig lijkt
Daarnaast zou toegang tot het meer een leuke aanvulling zijn.
We reizen met een dochter van 13. De bedoeling om is met haar naar de bergen te trekken voor enkele outdooractiviteiten.
Bedankt om mee te denken met ons.
Hallo,
Bedankt om mee te helpen zoeken. Ik had bovenstaande camping ook al bekeken. Deze was me ervoor ook al in het oog gesprongen. Ik ben echter bang dat het daar ook wel erg druk zal worden, zeker aan het strandje. Wij houden alle 3 van rust.
Ik heb zelf nog eens verder gekeken en kwam in de buurt nog 2 municipal campings tegen die precies toch ook wel wat schaduwplekjes hebben namelijk:
- camping le grand large (Savines le lac)
- caming la Garenne (Crots)
Alvast bedankt Carine
Iemand ervaring met deze camping?
Als je met eigen kampeermiddel gaat, kan je toch altijd verkassen als de camping je niet aanstaat ?
Als je voornamelijk de bergen in gaat, zou je ook Castellane kunnen overwegen, met zijn vele campings. Dan zit je weliswaar niet aan een meer, maar wel aan de rivier de Verdon. Vanaf Castellane naar het westen zijn er veel kano-campings.