Misleidende info camping Diamant Noir
Geplaatst door: PetraHM 
, Datum:
11.03.2026 13:52
Ik zag een recensie over deze camping. En inderdaad, als je de website bekijkt is het zeker een camping waar kinderen niets te zoeken hebben. Maar de (AI) beschrijving doet iets heel anders vermoeden! Toch een puntje van aandacht voor Johan en Tineke!
Geplaatst door: ® User14797 
, Datum:
11.03.2026 19:17
Zo te lezen animatie om kinderen aan het lachen te maken. ..........
Dit is het nadeel van de door AI gemaakte omschrijving. Gaat op voor meerdere campings dat er dingen worden omschreven die er niet zijn, of juist wel zijn.
Geplaatst door: PetraHM 
, Datum:
11.03.2026 22:43
Je zult er nietsvermoedend met je gezinnetje aan de poort staan….
Ik heb deze website altijd zeer gewaardeerd, maar door dit soort chat gpt acties dreig ik toch af te haken
Geplaatst door: Herman 
, Datum:
12.03.2026 09:35
Ik ban al afgehaakt. Gebruik deze site alleen nog om de meningen te lezen, kijk totaal niet meer naar de omschrijving van de campings.
Geplaatst door: Rob
, Datum:
12.03.2026 09:39
Geplaatst door: Labrador
, Datum:
12.03.2026 09:41
Hier ook
De AI beschrijvingen slaan totaal nergens op
Is steeds de zelfde uitkomst in een andere vorm
Veel te lang en je hebt er dus geen barst aan
Geplaatst door: Rob
, Datum:
12.03.2026 10:05
Hmm, als ik de website van de camping zélf bekijk, zie ik toch duidelijk staan: "Interdit au moins de 21 ans".
Maar dit komt dus absoluut niet overeen met de beschrijving op deze site van de camping.
Opnieuw een reden om die ai-troep te verwijderen en terug te gaan naar de ouderwetse beschrijvingen. Zoals op zoveel gebieden: ai-experiment mislukt.
Geplaatst door: J
, Datum:
12.03.2026 10:20
Ik lees ook alleen de meningen en de info op de camping website.
De omschrijvingen komen niet overeen met de realiteit helaas. Maar snap best dat het voor Johan en Tineke. ondoenlijk is om alle info er zelf op te zetten.
Geplaatst door: ® Johan 
, Datum:
12.03.2026 10:53
Geplaatst door: Kea 
, Datum:
12.03.2026 14:30
Tevens valt mij op dat onder iedere campingmening een camping in de buurt aangeraden wordt in Saint Jean du Gard. Honderden kilometers vanaf de meningen.
Geplaatst door: ® Johan 
, Datum:
13.03.2026 09:30
@Kea, daar gaat iets niet goed. Bedankt voor de melding. Ik ga kijken wat hier fout gaat.