Geplaatst door: Susanne 
, Datum:
22.03.2026 17:10
Beste mede-forummers,
Moeten we een strakke zwembroek kopen? Of kunnen mijn kinderen hun "losse" zwembroek aan in het zwembad?
Niet om een discussie te starten, maar zou graag willen weten hoe streng ze zijn met losse zwembroeken.
Wie o wie kan mij dit vertellen? Alvast bedankt!
Groetjes Susanne
Geplaatst door: Johan
, Datum:
22.03.2026 18:17
Geplaatst door: Susanne
, Datum:
22.03.2026 22:36
Ik begrijp het, maar hoop op ervaringen van iemand die op deze camping is geweest. De ene camping gaat anders om met deze regels dan de andere. Vandaar ook dat ik geen discussie wil starten. Dus als iemand mij kan helpen, graag.
Geplaatst door: Labrador
, Datum:
23.03.2026 09:00
Wanneer gaan mensen nu eens accepteren dat
Als er ergens regels zijn je deze als gast ! dient te accepteren
Als je dat doet heb je geen probleem
Zelfs nu ik dit wil verzenden moet ik hier onder aanvinken
Ik accepteer de regels
Doe ik dat niet ,, dan mag ik dit hier niet plaatsen
Het zelfde verwacht een camping beheerder van zijn GASTEN
Houd u aan de regels
Geplaatst door: ® Johan 
, Datum:
23.03.2026 09:10
Geplaatst door: Elise 
, Datum:
23.03.2026 10:11
Geplaatst door: ® S@ndra 
, Datum:
23.03.2026 11:29
Ik wordt hier moe en boos van.
Wanneer gaan we onze Nederlandse kinderen leren dat regels gesteld door campings, scholen etc gewoon voor iedereen gelden? Waarom moeten verwende Nederlandse kinderen altijd aanspraak maken op een mogelijke uitzondering?
Ik werk in het onderwijs, en ook daar is het schering en inslag dat kinderen (en hun ouders) de uitzondering willen zijn voor wie de regels niet gelden.
Heel klein: het niet houden aan de regels voor tussendoortjes en overblijf. Wat groter: discussie over cijfers, beoordeling etc. Of laatst:
We gaan met groep acht op kamp. Twaalf kinderen dus we gaan met vier auto's. Ale kinderen mogen één kleine koffer of nog liever een sporttas met bagage mee. Daarnaast nog een rugzak voor de eerste dag en uitstapjes. Collega komt de bagage in de middag brengen want met de boodschappen, de spelletjes en de bagage van de leerkrachten die mee gaan zitten alle auto's bijna vol.
Komt één kind met een koffer én een sporttas. Hij wordt daarop aangesproken, vader helpt de auto van collega inpakken en komt tot de conclusie dat het prima past. Dus tas én koffer mogen volgens hem mee.
Tja, het past prima omdat verder iedereen zich wél aan de regels hield.
Dit verhaal zal iedereen snappen, snap dan ook het verhaal van die zwembroeken. Als bijna iedereen zich aan de regels houdt, geeft het geen probleem als iemand dit niet zou doen. Echter niemand heeft het recht de uitzondering op te eisen.
Dus strakke zwembroeken mee, en anders hup de rivier of een meer in. Of niet zwemmen. Kan ook!