Geplaatst door: Ivo
Datum:
19.09.2026 13:56
Wij willen volgend jaar in het voorseizoen naar la sousta omdat deze een goede aanbieding heeft. We bezoeken daarnaast ook andere campings maar op la sousta willen we twee weken verblijven.
Ik heb twee vragen:
kun je in het voorseizoen in de gard zwemmen met een redelijke water temperatuur?
Kun je vanaf de camping lekker met je hond wandelen? Dus zonder een stuk te moeten rijden.
Geplaatst door: ® Johan (webmaster)
Datum:
20.09.2026 09:55
De Gardon is op de meeste plaatsen niet diep en wordt verwarmd door de zon. In Juni zal de rivier 's morgens nog tamelijk fris kunnen zijn terwijl deze op zonnige dagen in de middag duidelijk warmer is geworden.
Zoek je een camping met verhuur accommodaties?
Datum:
20.09.2026 16:57
Hallo Johan,
Nee ik zoek een camping voor ons met buscamper. La sousta heeft een super goedkope aanbieding om 14 dagen te verblijven. We moeten zo goedkoop mogelijk reizen. Dus geen tol, tanken bij supermarkten en goedkope campings
Geplaatst door: Labrador
Datum:
20.09.2026 17:33
Dan tank je momenteel bij de Total ,goedkoper als de super marche
Ga je staan bij France Passion adressen
En al helemaal niet op een camping ,maar op de P bij de begraafplaats
Als het niks mag kosten blijf je thuis
Geplaatst door: ® Engeltine
Datum:
20.09.2026 21:06
Ivo vraagt alleen iets over zwemmen in de Gardon en over wandelen met de hond vanaf Camping La Sousta.
Camping La Sousta in Remoulins:
Camping-frankrijk.nlCamping La Sousta in RemoulinsAlles wat u wilt weten over deze camping in Gard
De camping ligt aan de Gardon. In juni kan het water 's morgens nog tamelijk fris zijn, maar op zonnige dagen is het water
in de middag duidelijk warmer.
Volgens de informatie over de camping kan je er met de hond wandelen en de camping ligt bovendien op loopafstand van Pont
du Gard.
Johan en Tineke hebben er de volgende foto's gemaakt (vergroten door er op te klikken)
https://photos.app.goo.gl/0Z1UHXchjfDtjMrd2
Geplaatst door: Josee
Datum:
22.09.2026 18:09
Wij zijn afgelopen zomer 24 nachten op La Sousta geweest. Je kunt naar de Pont du Gard wandelen met de hond, maar het was voor ons te warm. Je kunt daar ook zwemmen met de hond. Het is een fijne camping. Mocht je vragen hebben neem dan maar contact met mij op. Ik ben ook benieuwd naar die aanbieding. Het is ook fijn om op de camping zelf te wandelen. Het is een echte natuurcamping. Ik kan alleen maar zeggen..DOEN!!!
Over de temperatuur van het water kan ik niets zeggen, maar dat zal ieder jaar anders zijn.
Geplaatst door: Labrador
Datum:
22.09.2026 20:31
In 2026 was het € 23 en 14=7 met de acsi cc
Is dus € 11,50 per dag bij 2 weken verblijf
Datum:
24.09.2026 09:06
Dat dus labrador!
Echt goedkoop.
En zo zoek ik door naar voor ons geschikte campings zodat we naar een aantal keer niet op vakantie geweest te zijn wel kunnen gaan.