Geplaatst door: ® frieszie
Datum: 20.04.2020 12:11
Ik ben positief en hoop nog voor deze zomervakantie naar Frankrijk te kunnen met de caravan. Anders na de zomervakantie.
Zit te twijfelen tussen Lac de Sainte-Croix of Castellane.
Zoek een camping voor ons beide, graag met zwembad. Hoeft verder geen superdeluxe of hele grote camping te zijn.
Restaurantje op loopafstand zou mooi meegenomen , is geen vereiste. Wel graag wifi op de staanplaats.
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
Datum: 21.04.2020 00:55
Als je na de zomervakantie kunt, zou ik dan gaan. In de zomervakantie is het daar sowieso erg druk, en juist nu wil je dat niet.
Als je bij het meer wilt staan, zou ik iets in de buurt van Moustiers-Ste-Marie zoeken, dat is een leuk oud stadje. Maar Castellane is ook best aardig.
Geplaatst door: ® frieszie
Datum: 30.04.2020 15:29
Ik dank jullie voor jullie reactie. We zijn druk aan het zoeken en af te wegen.
Vraag me af welke voorkeur de bezoekers van deze site hebben, Lac de Sainte-Croix of Castellane.
Dit i.v.m. ligging, boodschappen doen, ritje naar de kust, bezienswaardigheden en om vanaf de camping te wandelen.
Geplaatst door: Herma
Datum: 01.05.2020 10:06
Geen zwembad..... het is maar de vraag of de zwembaden wel open mogen als de campings open gaan. Wij hebben op Le Moulin gestaan, je kon lopend naar het meer maar dat was met de kinderen en al de spullen eigenlijk te ver dus pakten we toch de auto. Vanaf deze Camping kun je ook naar een prachtige baai waar je alleen lopend kunt komen maar dan heb je ook een schitterend plekje. Beide zijn echt een aanrader! Mss kun je het combineren weekje Castelane en een weekje Lac St Croix?
Geplaatst door: Herma
Datum: 01.05.2020 11:22
Afstand naar het meer is afhankelijk waar je staat. Sta je achter dan is het een behoorlijk eind. Maar deze plaatsen liggen lekker ruim en niet hutje mutje op elkaar.
Geplaatst door: Karen
Datum: 01.05.2020 14:54
Camping la Viste met zwembad en geweldig uitzicht over Lac st Croix
Geplaatst door: Lotje1985
Datum: 02.05.2020 07:49
Ik heb de foto's bekeken. Ik herken het wel ja. Is iets meer begroeiing. Wij stonden bovenaan op het terrassen deel.