Kust net over grens Italië (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Noa 
, Datum:
30.05.2022 08:54
Wij beginnen onze vakantie in Italië, net boven het Gardameer. Daarna zien we wel waar we terecht komen. Onder andere zijn we aan het zoeken naar een camping aan de kust in Frankrijk ergens tussen Menton en Nice ( ivm de rijafstand). Heeft iemand tips voor een leuke kleine camping, eventueel een zwembad, dichtbij de zee met mooi strand en dichtbij een gezellig dorpje of stadje ( lopen of fietsen)? Wij kennen dit gebied nog niet. Dankjewel alvast voor het meedenken
, Datum:
30.05.2022 09:19
Ik bedenk me dat ik het onderwerp niet handig heb genoteerd maar dat kan ik niet meer wijzigen. Dat had natuurlijk moeten zijn "kust Frankrijk, net over grens met Italië"
Geplaatst door: Michel 
, Datum:
30.05.2022 09:43
Omgeving Saint-Paul-de-Vence.
Zou niet aan de kust gaan staan, te druk en te duur, over complet nog maar te zwijgen.
Geplaatst door: koen 
, Datum:
30.05.2022 13:13
camping les gorges du loup
, Datum:
30.05.2022 14:47
Alvast dank voor deze tips, ik ga het bekijken. Tegen de tijd dat wij daar zijn is het begin september en valt het met de drukte hopelijk mee
Geplaatst door: ® Helen@ 
, Datum:
30.05.2022 17:12
Geplaatst door: Hans030 
, Datum:
30.05.2022 18:11
Geplaatst door: Cornelis 
, Datum:
31.05.2022 13:46
Camping Le Veille Fermé in Villeneuve Plage Loubet. Ligt tussen Cannes en Nices en bij Antibes. Is geen grote camping en niet super luxe, maar eenvoudig, wel met zwembad en grote plaatsen. Openbaar vervoer ook dichtbij.
Geplaatst door: Maartje 
, Datum:
10.06.2022 22:47
Wij hebben paar jaar geleden camping domaine saint madeleine bezocht. In de buurt van Sospel. Een kleine dertig minuten van Menton. Sospel is een middeleeuws plaatsje. Ligt 10 minuten met de auto vanaf de camping. Menton en strand is erg leuk. En je zit ook zo in Nice. Met de trein ook binnen 30 minuten vanaf Sospel. Of zelfs naar Monaco. Zwembad aanwezig. Rustige en rustieke camping. En ook nog eens aan de rand van de Mercantour. Je kunt hier vele kanten op.