Geplaatst door: Janine
Datum: 28.08.2016 23:00
Geweldig!
Dank Tineke en Johan voor al deze foto 's, een geweldige inspiratie bron voor zomer 2017.
Hier komen we de winter maaanden wel mee door...
Ze geven toch net een beter beeld van de camping dan de foto's op veel websites.
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
Datum: 29.08.2016 00:00
La Ferme de Clareau in La Motte Chalancon was, toen de kinderen nog meegingen, een vaste plek waar we altijd wel een weekje stonden. Toen was er nog geen zwembad, maar had de boer een dam in de beek gelegd. Daarboven had je een heerlijke zwemplek, benedenstrooms bouwden we dammetjes. Om duistere reden is het dammetje verdwenen. Met een zwembad is er nu in ieder geval weer zwemgelegenheid, maar de charme van toen...
Geplaatst door: ® Wouter
Datum: 29.08.2016 08:13
Enorm bedankt weer, Tineke en Johan.
Vergeten jullie niet af en toe ook gewoon vakantie te vieren en camping-frankrijk.nl even te laten voor wat het is?? ;-)
Geplaatst door: MK
Datum: 29.08.2016 09:14
Geweldig al deze foto's. Ook fijn dat jullie foto's nemen van de mobilhomes, hoe ze staan ten opzichte van elkaar. Heb nu al zin in volgend jaar.
Geplaatst door: ® Rina
Datum: 29.08.2016 09:26
Geweldig! Wat geven jullie een mooi beeld van de campings. ik bezoek jullie website bijna dagelijks en ik beleef er veel plezier aan. Mede door de fotoreportages! Ga zo door!
Geplaatst door: ® Charlotte75
Datum: 29.08.2016 12:49
Complimenten! Ik heb zojuist vrienden van ons geattendeerd op jullie website en de foto's die jullie maken. Zij willen volgend jaar voor het eerst naar Frankrijk om te gaan kamperen.
Dan zijn jullie foto's duidelijker en objectiever dan foto's op de website van een camping.
Geplaatst door: ® Anne
Datum: 29.08.2016 13:46
Prachtige foto,s Tineke en Johan.
Wij zaten in de Gorges du Tarn.Na het zien van de foto,s, zat ik er even weer.
Geplaatst door: Niezina
Datum: 29.08.2016 18:26
Super deze foto's, deze geven inderdaad een veel beter beeld. Ook ik bezoek jullie website bijna dagelijks. Vooral nu ik alweer aan het kijken ben voor volgend jaar.
Geplaatst door: Theo
Datum: 30.08.2016 23:07
Fantastisch,geeft een erg mooie aanvulling bij de campings..
Heb ze allemaal bekeken en weer nieuwe ideeën opgedaan..
Gr Theo
Geplaatst door: MiekeB
Datum: 01.09.2016 22:25
Bedankt. We hebben weer veel te bekijken dit najaar en winter.
Geplaatst door: MaraM
Datum: 02.09.2016 08:00
Wauw, wat veel! Super gedaan J en T! De voorpret kan beginnen ... :-)
Geplaatst door: ® irene3
Datum: 04.09.2016 19:06
Bedankt Tineke en Johan, helaas dit jaar maar 3 dagen verlof kunnen nemen, maar dagelijks probeer ik "eventjes" op het forum te kijken en door jullie prachtige foto's toch een beetje een vakantiegevoel. Probeer hier in Belgie heel wat mensen warm te maken voor deze site en het kamperen in't algemeen, maar blijft voor heel wat Vlamingen iets "raar".
Geplaatst door: Stori
Datum: 05.09.2016 12:36
@ Tineke
Even een opmerking, je vermeldt bij de campings in Vaison la Romaine en Saint Marcellin-le-Vaison, de regio Drome Provencale, maar beide liggen in de Vaucluse.
Het is maar een detail hoor.
Geplaatst door: ® tineke
Datum: 05.09.2016 12:47
Je hebt gelijk, ik heb het inmiddels veranderd.
Geplaatst door: RonnyS
Datum: 17.09.2016 11:23
@Irene3 Wees er maar zeker van dat er nog Vlamingen deze site volgen ;-)
Geplaatst door: MiekeB
Datum: 17.09.2016 15:01
@irene. De "B"bij mijn naam is een verwijzing naar mijn vaderland :-).